30 mars - onsdag 💕

 
Idag sÄ blev det ett dagpass för mig och blev att arbeta med tvÄ av mina favoriter pÄ jobbet vilket gjorde
dagen Ànnu roligare. Efter arbetet sÄ Äkte jag hem till min fina kille och hann se pÄ parnevik avsnittet som jag
inte sÄg pÄ igÄr och ta en kopp kaffe i uterummet (dÀrav bilden hÀr ovanför) och mysa lite innan han begav sig
av för att möta upp sina vÀnner. Idag ska han pÄ studentkryssning och blir en natt att sova utan honom. Det
kommer verkligen kÀnnas konstigt, men det Àr en natt sÄ det Àr inte sÄ farligt. Blir att umgÄs med fina förÀldrar
och se pÄ hunger games: part 2 och sedan blir det nog att se pÄ lite serier sÄ som revenge. Ska göra det
mysigt för mig med en Ben och Jerry ocksÄ. En pakt jag har med mig sjÀlv dÄ killen Àr borta frÄn mig en lÀngre
stund - det gör mig gladare i bĂ„de kropp och sjĂ€lv hehe. Nej, nu blir det att umgĂ„s med mina förĂ€ldrar! 💕
 
Hoppas att ni har haft en bra onsdag!
 
Kram 💕
#1 - - NICOLE:

Vad kul att du fick jobba med dina favoriter :) Det Àr ju som uppgjort för en bra dag :D
SV: det lÄter bra det!! =) FortsÀtt sÄ :D . Hoppas din vecka har varit forttsatt bra :)

#2 - - Gabriella:

Parnevik Àr ju sÄÄ himla bra, hoppas att allt Àr bra!!

#3 - - Anonym:

söta muggar

sv jag har faktiskt gjort tidsinstÀllda inlÀgg som dyker upp akromatisk i bloggen som dyker upp.

nÀ tycker sÄ himla mycket sund om djuren som fÄ lida det Àr inte rÀtt att göra sÄ.

#4 - - Petra:

söta muggar

sv jag har faktiskt gjort tidsinstÀllda inlÀgg som dyker upp akromatisk i bloggen som dyker upp.

nÀ tycker sÄ himla mycket sund om djuren som fÄ lida det Àr inte rÀtt att göra sÄ.

#5 - - ida - photography, style, life ♡:

men vad roligt! :D

#6 - - Cassandra:

Åh, Ben & Jerry som Ă€r sĂ„ gott!

#7 - - Jasmine:

Sv;
Lite ont i kÀken bara, fÄtt en bettskena efter tandstÀllning:/
Görs?

#8 - - Moa:

Ă„ hunger games Ă€r ju sĂ„ bra! Är dock inte nöjd med slutet;)

sv; ja det Àr sÄ jobbigt att man inte kunde inse vad som faktiskt hÀnt med ens husdjur, att man var för liten . Vad jobbigt att hunden fick cancer, sÄ hemskt<3

#9 - - Flisan:

sv: jamen precis :D

nÄgra planer för idag? :)

#10 - - Louise:

HĂ€rligt! :)

#11 - - Emelie Andersson :

SÄ roligt nÀr man fÄ jobba med personer som man tycker om lite extra! :)

Sv: ja jag Àlskar vitt och speciellt pÄ mörka hÀstar! Det Àr sÄ snyggt! :) <3

#12 - - Jennah:

Lycka till haha, sjÀlv hatar jag att vara ensam - sÄ jobbigt nÀr folk börjar prata om att alla behöver egentid och sÄ vidare (egentid Àr överskattat. Helt klart.) xP

#13 - - Pauline Hurtig:

fina muggar!