Kussefin på besök 💕

 
 
Idag har vi fin besök hos oss. Nämligen min fina kusin Theodor. Inte ofta som vi träffas, men alltid
lika trevligt då vi väl ses. Och eftersom mina föräldrar är utomlands, passade jag och Niclas på att
få bjuda över honom på en god middag och trevligt sällskap. Jag hoppas att det kommer att bli 
trevligt som vanligt. Annars är det jobb som gäller för mig innan dess och även för fina Niclas.
 
Vad händer för er idag?
 
💕
#1 - - JoJo:

kul att kusinen är på besök :) jag ska nog troligtvis åka och hälsa på min ena kusin nu i veckan som kommer.

sv; kul att du gillar bilderna. kommer komma upp fler som sagt i fler inlägg framöver :) åh ja, jag hade det sååå bra. vill flytta dit *.*

ja det blev inte lika bra efter att elena slutade. så det är bra att säsong 8 blir sista tycker jag. :/
ja jag ska nog se om true blood snart. den är så bra den serien. älskar skarsgård's karaktär! haha! :D

kika in på hennes blogg och se om tävlingen är kvar :)

kram 💕

#2 - - Johan:

Hoppas att lunchen blev god och lyckad sen! :)

Här är det en ganska lugn dag. Har städat lite och sorterat mina kläder, ska tillbaka till stugan senare i eftermiddag igen :)

SV: ja, att jag längtar! Vill givetvis inte att sommaren ska ta slut, men hösten kommer onekligen allt närmre och då är det hockeyn som lyser upp vardagen :P haha

Det brukar inte jag heller :P haha, men ibland kan jag få ett ryck sådär, om jag ändå är vaken liksom. Har tränat mitt i natten också några gånger, bara för att det är kul :P haha

Hahaha, då har vi kanske inte samma smak när det gäller serier :P

Då får N kanske skippa ett extrapass för att istället kunna umgås med dig och gå på fotboll :)

Ja det förstår jag verkligen! Att känna personalen där när man kommer som ny till ett ställe underlättar ju oftast väldigt mycket :)

Det är inte dumt helleer kan jag lova, älskar att vara där! :D

#3 - - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Åh så roligt :)

#4 - - Jasmine:

Trevligt med besök!

Denna lördag njuter jag av att vara ledig. Sovmorgon, helgfrukost, promenad och bloggande är det om dagen än så länge har bjudit på. :)

(Sent) Svar: Tack för kommentaren.

Kram

#5 - - Josefine:

Så mysigt!! :)

#6 - - linah:

åh va roligt:D <3

#7 - - N:

Vad roligt :D

#8 - - natalia:

Så roligt o mysigt :)

#9 - - NICOLE:

Vad trevligt med sällskap :) Kul att ses om det inte är så ofta =) SV: Förstår att det inte alls känns kul. Men som sagt hoppas det går att ordna till :) Om du inte var beredd på att jobba då tycker jag du ska säga till eftersom ni bokat detta sedan länge =)
Ja våra grejer är flyttade men vi har ju inte flyttat helt ;) Jag jobbar ju kvar här lite än så länge :) Tack snälla det har jag :D

#10 - - Sarah:

aaa da men killen fick blå fot och svulen

#11 - - Petra:

kul med fin besök. hoppas ni hade det trevligt tillsammans

sv det får du gärna göra mera av roligt att läsa.

ja skönt att det blev fint väder på utflykten.

#12 - - Bambi:

Härligt med lite finbesök sådär :D Jag har inga kusiner jag faktiskt. :P

#13 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

Åh vad kul

#14 - - Tisa:

Hoppas ni har det jättetrevligt! :)