Om den 26 och 27 februari - fredag & lördag 💕

 
I fredags så tog jag det lugnt på morgonen och tittade på revenge och åt gottis! Sedan drog jag mig
in till arbetet, lite tidigare än vad jag hade behövt för att kunna skriva under på vikariatet! Så nu är allt
klappat och klart och nu gäller det bara att chefen skriver under så är jag anställd på vikariatet! Härligt! Jag
fick även schemat med mig direkt så jag är väldigt nöjd över tiderna, men varannan vecka arbetar jag
helg samt 6 dagar. Det är lite kämpigt, men något jag får ta och göra. Inte mycket att klagga om egentligen.
Sedan arbetade jag ett kvällspass som gick jätte bra, inga konstigheter. Killen hämtade mig efter arbetet
och det blev donken på det till middag för min del. Gott gott! Sen somnade jag rätt så tidigt faktiskt.
 
 
 
I lördags så började jag 7 och slutade 14 på arbetet och det var helt underbart! Mitt andra dagpass
på den här avdelningen och måste säga att jag älskar dagpassen. Kvällspassen känns så jäkla långa samt
att det är så segt att arbeta under kvällarna. Men något som måste göras förstås. Men efter arbetet så 
hämtade jag upp killen halvvägs till mitt arbete och sedan åkte vi till Bålsta. Där träffade vi mormor och
morfar, moster och morbror samt kusinerna med sina barn och respektive. Åh vad lilla Dante är söt! Jag
fick till och med hålla i lilla livet som endast är några veckor gammal. Grymt söt! Sedan har min morbrors
hund, Atschoo, fått barn för andra gången. Fem styckna sötnosar som jag också har myst lite med. Så
himla söta att se på! Blev melodifestivalhäng och sedan en sen kväll för oss alla. Himla mysig dag!
 
Kram 💕
#1 - - Anita:

Men åh, börja 07 och sluta 14 när de fortfarande är ljust osv. Det lät ju bara lagom underbart! :-)

#2 - - Petra:

Vad roligt att höra att det går framåt på jobbet önskar dig all lycka till och hoppas det går bra kram

#3 - - Ida Lindborg ♡:

vad härligt! :D

#4 - - Petra:

Sv ja det var tråkigt få hålla utkik jämna mellan rum

Härligt att höra

#5 - - Bambi:

svar: Jag förstår precis vad du menar. Det är inte bra att bli för beroende av PJs stöd alls. Men jag menade mer just att ha någon i närheten då jag har jobbigast med svimmningskänslorna. Att bli sedd och få hjälp med att liksom smita undan. Så just när det kommer till att gå ut på en svettig nattklubb så är det ju ganska klokt att ha en hand att hålla i så man inte flippar ut totalt. Utöver det så har jag sett till att klara mig själv utan för mycket stöd från andra :)

#6 - - Petra:

Sv ja det är lite jobbigt med magsmärta få hoppas jag slipper det i morgon

Tack söta du ❤️


#7 - - Hanna:

hoppas du haft en bra måndag :)

#8 - - sommarblom.blogg.se:

Mysigt med hundvalpar!!

#9 - - Moa:

har faktiskt börjat kolla på revenge och ska väl ta mig tid i helgen att kolla mer då jag bara sett första avsnittet än så länge;)