Me and my new friend 💕

 
SÀmre bild Àn en selfie i en hiss samt frÄn högt upp, nej pÄ mig fungerar det inte - men för att stilla era nyfikna ögon sÄ ska ni fÄ se hur jag ser ut i glasögon! Vad tycks?
 
För ungefÀr tre veckor snart blir det sÄ bestÀllde jag dessa godingar frÄn Synsam. I torsdags fick jag hem ett brev dÀr det stod att dem hade kommit! Blev överlycklig men har inte riktigt haft tid sÄ fick hÀmta ut dem idag, strax innan jag drog mig till arbetet. SÄ nu sitter dem (inte bokstavligen just nu) sitter dem pÄ nÀstippen. Tycker verkligen om mina glasögon och kÀnns pirrigt att gÄ ut i dem lite hehe. Ny mÀnniska?
 
Men mÄste erkÀnna att jag kÀnde mig vÀldigt yr efter ett tag. Satte pÄ mig dem typ kvart över ett. Klockan tvÄ dÄ jag hade haft pÄ mig glasögonen i 45 minuter sÄ kÀnde jag mig vÀldigt yr haha. En vanesak men jag Àr iallafall vÀldigt nöjd över fÀrgen pÄ glasögonen samt formen. Jag ser alla nu -sÄ no one can hide anymore haha! 
 
💕
#1 - - my:

Superfint! :)

#2 - - Caroline - 4barns mamman utomlands:

Tack snÀlla!!

Du passar jÀtte bra i dom!

#3 - - therese:

OOOH! HISS SKRÄCK! Kommer nog aldrig komma över den rĂ€dslan faktiskt...
JĂ€ttefina!

#4 - - Ellen GrÀntz:

Tjusigt! Skulle ocksÄ vilja ha glasögon faktiskt, bara för att jag tycker det Àr snyggt

#5 - - Anita:

Fina du!!

#6 - - Bambi:

SĂ„ snyggt! Dom passade ju dig hur bra som helst tycker jag.

#7 - - LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Du passar i dem! :)

Svar: Du har rÀtt i det, att den bloggen kan ha tagit det frÄn en annan blogg. Och det nÀmnde jag Àven i inlÀgget. Men dÄ Àr det inte Du som gjort fel, utan den bloggen. Du ska ÀndÄ hÀnvisa till kÀllan dÀr Du hittade bilden eller texten.

#8 - - Ellen GrÀntz:

sv: SÄ kÀnde jag ocksÄ för tandstÀllning innan jag fick det. SÄ nöjd med att jag fick ha det och fixa till tÀnderna. Skulle lÀtt ha haft den dubbla tiden bara för att resultatet blev sÄ bra

#9 - - Emma Engström - Skönhetsbloggare:

Du passar hur bra som helst i dom! :D Kram

#10 - - Tisa:

Åh, vad bra du passade i dem! :) jag vĂ€ntar fortfarande pĂ„ mina, hoppas de kommer snart, hihi.

Sv; angÄende frÄgestunden sÄ menade jag mer att du kan ta bort min text som inte var sjÀlva frÄgan nÀr du skriver svaren sen.

Kramar