FrĂ„gestund 💕

 
Precis som det stÄr hÀr ovanför! Jag tÀnkte starta upp en liten frÄgestund som ni jÀtte gÀrna fÄr
tillÀgna alla era frÄgor till mig. Alla frÄgor som ni sitter och har dÀr hemma, fÄr ni jÀtte gÀrna stÀlla
hÀr och jag kommer att svara pÄ alla frÄgor den 1 mars tÀnkte jag. SÄ ni har en hel vecka pÄ er!
 
Inga frÄgor Àr för dumma eller för konstiga. StÀll era frÄgor till mig sÄ ska jag svara sÄ gott jag kan
pÄ dem! Jag hoppas att ni alla dÀr hemma har en massa frÄgor som ni har velat stÀlla till mig lÀnge!
 
Lycka till! 💕
#1 - - Emelie Andersson:

Åh vad kul! :) ska genast ta och klura ut nĂ„gra!

Hur lÀnge har du och N varit tillsammans?
Hur skulle du beskriva ert förhÄllande?
Vad har du för hobbys?
Hur tillbringa du helst en ledig helg?
Vad tycker du och N om att göra tillsammans?

#2 - - Petra:

Hur lÀnge har du gillar ugglor?

Vilken Àr din favorit film

#3 - - annelie:

hur trÀffade du din kille? vad Àr det bÀsta med just honom? favoritfrukt? önskeresa? vad hade du gjort för en miljon?
det var lite frÄgor ;)

#4 - - Tuva Björnwall:

Vad Àr det absolut bÀsta du vet? :D

Svar: Ja det gÄr inga bussar till stallet.. ;)

#5 - - Days by Johanna:

Hur trÀffades du och din kille?
Vad lyssnar du pÄ för musik?

Hugo kan sÀga ja, nej, mamma, pappa, hej och lampa :)

#6 - - therese:

Trivs du med ditt jobb? Man hör ju sÄ mycket om hur det Àr att jobba inom vÄrden & jag har sjÀlv gjort det men dÄ pÄ gruppboenden & korttidsboenden! :)

Sv: Vet inte om det gÄr att ersÀtta muggen faktiskt, har med funderat pÄ om den finns kvar. Han köpte den direkt efter min första förlossning nere i kiosken pÄ sjukhuset... kanske borde dem finnas kvar?? hmm...

#7 - - Tisa:

Är det inte stressande att inte veta om du kommer bli inringd eller inte? För du jobbar timmar va?

#8 - - Anita:

BerÀtta mer om dina intressen! :-) kramis

#9 - - Tisa:

* Har du haft fler bloggar Àn denna?

* Vad skulle du sÀga Àr din bÀsta samt sÀmsta sida?

* Om du fick vÀlja en Älder som du skulle leva i resten av livet, hur gammal skulle du vara? (kan vara framtidsÄlder ocksÄ)

#10 - - Emelie Andersson:

Hur ser dina framtidsplaner ut?
Vad vill ju jobba med senare?
Om du fick vÀlja att leva i vilket land du ville, vilket skulle det vara?
Vem betyder allra mest för dig, bara 1 person?
Din favoritplats?
Vilka bloggar lÀser du dagligen och varför?


Blev lite mer frÄgor :)