Sista dagen samt ecco sandaler 💕

 
Ja, ni, nu Àr det inga timmar kvar. DÄ detta publisheras pÄ bloggen har jag arbetat klart mina timmar
pÄ dagpasset och Àr pÄ vÀg hem för att sedan inte komma tillbaka till Stortorp igen. Idag arbetar jag
min allra sista dag pÄ Stortorp och jag sörjer det samtidigt som jag ser mot en ljusare framtid. Det
Àr verkligen blandade kÀnslor, men bÄde kollegorna och boendena tycker att jag Àr vÀrd den hÀr 
chansen som jag fÄtt - att fÄ börja arbeta pÄ ett sjukhus. Det ger mig nya möjligheter att lÀra mig en
massa annat och testa pÄ annat. Och det tycker jag verkligen ska bli hur kul som helst. SmÄ lÀngtar!
 
 
Och eftersom att det Àr nu min sista dag sÄ kommer jag Àven anvÀnda mina sandaler jag nu har pÄ
mitt gamla jobb för sista gÄngen idag. Nu har jag köpt mig ett par nya, frÀscha och skönare sanda-
ler, dÄ det Àr passande att ha pÄ sig dÄ man arbetar pÄ ett sjukhus. Ett par ecco för en relativt dyr
peng, men sĂ€kert hur vĂ€rd pengen som helst! Än sĂ„ lĂ€nge Ă€r jag super nöjd dĂ„ jag igĂ„r gick runt
med dem hemma för att kÀnna efter ordentligt. Snygga Àr dem ocksÄ. Köpt pÄ Footway och jag 
mÄste bara berömma det hÀr företaget för deras leverans. Köpte sandalerna i onsdags och jag fick
hem dem i torsdags. Vad Àr det för en underbar leverans? Och jag nojade mig sÄ, haha...
 
💕
#1 - - Days by Johanna:

Alltid trÄkigt och sluta pÄ ett jobb, Àven om nya spÀnnande utmaningar vÀntar! :)

#2 - - Petra:

fina skor.

skönt att dagpasset gick bra.


#3 - - Johan:

NÀr börjar du nya jobbet dÄ? :)
Direkt nÀsta vecka, eller Àr du ledig nÄgot emellan?

SV: Ja, det var vÀldigt mycket trevligt dÀr innan jul och sedan blev julen precis sÄdÀr fin och mysig som man vill att den ska vara, tillsammans med slÀjt och familj och med vÀrme, kÀrlek och gemenskap i ffokus :)
Hoppas att din jul ocksÄ var precis sÄdÀr fin som du ville ha den! :)

Haha nÀ, knÀckebröd Àr jag inget större fan av faktiskt ;)

Alla Àr ju olika. Vissa lyssnar inte pÄ musik, andra lyssnar inte pÄ podar, andra gör bÄda tvÄ och vissa gör inget av dem. Jag tillhör den tredje kategorin. Lyssnar bÄde pÄ musik och podar. Det ena behöver inte utesluta det andra tÀnker jag :)

Gott nytt Är fÄr jag vÀl passa pÄ att sÀga nu ocksÄ! :D

#4 - - Anonym:

lycka till pÄ de nya jobbet! :)

#5 - - Boel:

Lycka till pÄ nya jobbet :)

#6 - - LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Åh vad trĂ„kigt att det Ă€r sista dagen... Samtidigt som du fĂ„tt en jĂ€ttebra möjlighet! Hoppas att det för med sig nĂ„t bra! :)