Månadems avslutande - september månad ♥

 
1. Nämn tre positiva saker/ord om denna månad?
Mysig eftersom att jag fått umgås med släkt och vänner.
Spännande eftersom att jag fått provanställning på ett ställe.
Härlig eftersom att det har varit mysigt med höstvädret!
 
2. Vad har varit det bästa på denna månad?
- Jag har fyllt 19 år denna månad.
- Åkte till mormor och morfar och var där i några dagar med kusin och hennes
son. Hämtade under samma veva deras hundvalp som heter Chili. Så mysigt!
- Klippt håret precis som jag ville ha det för länge sedan, jag är så himla nöjd!
- Fått umgås med släkt och familj, det är det bästa tycker jag! ♥
 
3. Vad har varit det sämsta denna månad?
- Det sämsta denna månad var nog då Niclas åkte iväg till Väddö den 3-10 sep.
Jag blir alltid på sådant himla dåligt humör, nedstämd med mera så det är inte
så kul då han behöver åka iväg. Men jag var hos mormor så det blev bra iallafall!
 
4. Bästa köpet denna månad?
- En bok jag köpte till min kära brorsdotter jag ska dokumentera i.
- Tvålarna från gunry - äpple och advokado, björnbär.
 
5. Sämsta köpet denna månad?
Oj, jag vet inte. Allt onödigt som jag jämt vill ha. Möjligtvis lacost tvålen jag köpte
som jag trodde var för kvinnar, men det var för män haha. Det var inte så kul, haha...
 
6. Vad är det bästa du fått denna månad?
- Oj, allt jag har fått denna månad om man säger så! Fått jätte fina presenter av alla
mina fina släktingar och familjemedlemmar.
- Jag har fått Insecta utav mina föräldrar, min kära fina köttätandeväxt (Venus).
- Fina muggar från ICA som pappa stod för som jag älskar så himla mycket.
- Även shortsen mamma köpte till mig i lördags som jag inte kommer i ännu, haha!
 
7. Vad är det bästa du gett bort till någon denna månad?
- Jag skickade en uggle nyckelring i rosa till en bloggerska som heter Petra. Jag hoppas
att hon är nöjd över den och använder den flitligt.
 
8. Vad vill du göra nästa månad som du inte gjorde denna månad?
Gå på bio eller bowla. Göra något roligt. Kanske blir i helgen? Jag vill jobba!
Jag vill träna lite mer än vad jag gjort denna månad. Tränat en enda gång, woops..
 
9. Vilken eller vilka böcker har du läst denna månad?
Jag läste ut ''Låna är silver, råna är guld'' och recensionen finns ett inlägg ned.
Sedan har jag börjat läsa på en ny bok av en av mina favorit författare, nämligen
Jandy Nelsons nyaste bok ''jag ger dig solen''. En så länge tycker jag att den är
lite långtråkig, händer inget direkt. Men hoppas att den blir bättre. Ena kapitlet
som jag inte gett mig in på ännu har ett kapitel på 88 sidor, whut? Haha hjälp...
 
10. Vilka biobesök har du varit på denna månad?
Inga faktiskt. Men både jag och Niclas är lite sugna på att gå och kolla på bio i
Oktober. Vi har redan tittat ut några som går på reklamen på teve, så får se!
 
11. Bästa outfiten denna månad?
Ledigt klädd men ändå uppklätt!
 
12. Hur ser designen ut för denna månad?
#1 - - Lillabus:

Alltid lika roligt att läsa dessa inlägg i slutet av månaden. Låter som att september var riktigt bra.
Vad är det för biofilmerna ni funderar att kolla på? Hoppas boken blir bättre som du börjat läsa på.

#2 - - Petra:

Sv ja det var en bra föreläsning och det var skönt att det inte blev paus då skulle det hålla på ännu längre.

Okej väldigt smidigt

#3 - - Johan:

Som sagt, sådant här är kul att läsa tycker jag :)
Jag började fundera över vad jag har köpt den här månaden... Kommer inte på någonting :P haha.
Har du läst Kaffe med rån också? :)

SV: Det låter bra det!

Haha ja, och visst är låten bra? :)

#4 - - Julia:

Åh vad kul att läsa!

sv: åh tack så jätte mycket! kram

#5 - - Celine:

Så kul att läsa!

#6 - - NICOLE:

En bra månad :D Kul att läsa ditt inlägg :)
SV: nej jag har inte läst dem :) Det enda jag läser just nu är bloggar och kurslitteratur haha ;)

#7 - - Nathalie Tegelstam:

Åh kul inlägg, verkligen intressant :) kram

#8 - - Amanda CL:

vilken otroligt söt hund! och söta ugglor också :) framförallt den rosa :D



#9 - - linah:

juste! haha glömde att det blir en ny månad imorgon xD

sv; jag vet inte vad det beror på..jag gillade att läsa förut, men de har nog bara inte blivit av! men ska ta tag i det:D de är faktiskt kul sålänge man har nåt bra å läsa.

#10 - - Mia Forsberg:

Kul att läsa din sån här lista! :D Min kommer nu ikväll på bloggen :)

Ja den kjolen är så snygg! Dock använder jag knappt kjol :/

hihi ja känner igen det där, galet hur vissa platser kan ge värsta minnena och känslor :D Likadant för mig med vissa platser, då blir man alldeles varm och glad när man passerar för att man har något fint minne därifrån :)

Hoppas din onsdag har varit bra!

#11 - - Cajsa Lindahl:

Hoppas du sov gott. :)

#12 - - Emelie Andersson:

sv: ja gör det, skulle vara roligt att läsa :)

#13 - - Flisan:

Gud vilken söt hundvalp :D

#14 - - Emma Engström:

Åh, bio och bowling var så längesen jag gjorde! :o Kanske ska satsa på det jag också den här månaden!

#15 - - Liene Svärd:

sv: Så roligt att du höll med :D

Kul frågor.

#16 - - Petra:

Låter som en toppen månad fu har haft

Sv ja håller med dig faktiskt skulle varit skönt med en bensträckare

#17 - - Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

Jättekul inlägg!
Ha en trevlig kväll :)
kram

#18 - - Amanda:

Aw så söt hund!

#19 - - Erica:

Kul med en provanställning! :) Var jobbar du nånstans?

Åh, den där nyckelringen med ugglan är så himla söt! :3 <3

#20 - - JoJo:

jag tycker att det är så kul att läsa dina månadsavsluts listor :)

sv; ja, ser fram emot nästa gång jag kan gå på det passet! :D

båda är väldigt fina, så blir kanske ett svårt val? :P

ja, jag skulle aldrig kunna byta mascara nu sen jag började köpa det från oriflame :) njaa jag byter inte så ofta mascara. provar nån ny när dom kommer till lanseringspris ibland bara för att veta lite också vad jag säljer för nåt. jag är nämligen säljare för dom :) nej jag tycker inte att oriflame är ett dyrt märke :)

jag är alltid ledig alla röda dagar för att jag jobbar mån-fre :P vilket jag inte alls klagar över ;P ja men är ju det som är så skönt som vikarie, att man inte behöver jobba högtider om man inte vill. fast det ger ju bra med cash ;P

hur har din onsdag varit vännen? :)
kram <3

#21 - - amanda:

Vilken söt header! Blev glad av att hamna på din blogg :)