Ballerinakaka - gjord av fimolera ♥

 
Denna ballerinakaka har jag gjort utav fimolera. Min allra första ballerinakaka. För att aldrig ha
gjort en förut, för att hålla på med fimolera är inte enkelt kan jag lova er, är jag väldigt nöjd. Så
därför visar jag nu upp den allra första ballerinakakan jag gjorde i augusti. Kanske gör flera?
 
Gjord av: beige lera, ljusbrun och mörkbrun. Sedan har jag även använt vissa verktyg för att göra lite
mönster och men framför allt använde jag mig utav mina bara händer. Fungerar enklast så tycker jag!
 
Vad tycker ni om ballerinakakan?
 
#1 - - Emilia:

Hoppas du får en bra dag! <3

#2 - - Lillabus:

Bra gjort! Jag är alldeles för opysslig för att hålla på med sådant. Har inte tålamod.
Hittade precis det jag var ute efter till Signe igår. Hon får en pumpamössa på huvudet och en haklapp med en pumpa på. Vill inte pröjsa ut för mycket på en dräkt hon bara kan ha en gång känner jag.
Förstår precis hur du menar. Man vill ju att familjemedlemmarna ska tycka om ens partner, annars blir det bara stelt och jobbigt.

#3 - - Johan:

Vad är fimolera? :)

SV: Ja, helgen i sig var ju bra, men som sagt, min egen prestation är jag inte supernöjd med...

Det låter bra. Har funderat på att testa någon sådan matkasse också, men har inte kommit till skott än :P haha

Ja, visst är det? ;)

#4 - - Mia Forsberg:

ja det ska bli såå kul! :D tåget går kl 16 så sitter och väntar och fördriver tid nu här hemma. Jo du kan skriva J :)

haha ja det är väl klart su också får göra årssammanfattning, det är ju upp till dig :D Jag tycker det är jättekul att summera året, brukar ta 4 månader i varje inlägg och skriva lite om dem och visa bilder :)

Hoppas du får en bra torsdag och helg så hörs vi på måndag :) För jag har inte tillgång till bloggen under helgen :)

#5 - - Isabella Huynh:

gott!

#6 - - linah:

va coolt!!!:D

Svar: Tack tjejen! :D jag försökte svara på din kommentar, men kom bara upp till någon himla JohannaLovisa :S super jobbigt!
Carolina Knas Thoor

#7 - - Erika:

Så häftigt, verkat vara ett roligt material :)

sv. Jag såg den hemma!

#8 - - Petra:

haha trodde först det var en riktig ballerina kaka där blev jag lurade.

väldigt bra gjort av dig för första gången.

sv ja är medveten om det brukar få hårprodukter i present men nu har jag sagt ifrån det att jag har mycket av det.

okej jag förstår så är det

vilken bra ide

#9 - - Liborius:

Fin ju^^

#10 - - Amanda:

åh ser ju verklig ut :D

sv: åh förstår det, men kolla på gruppboenden :D om du tycker det verkar kul!

#11 - - JoJo:

den ser väldigt god ut! :D

sv; ja visst är låten bra? :D

ja hon är jättesöt ju! :D jag älskar verkligen valpar! hihi! i alvin äre då shih tzu, jack russel och tax :) sen i senja är det golden retriver, flatcoated retriever och springer spaniel har jag för mig att det är också :P

hahah men det låter ju som en bra deal din killes syster kom med! :D

haha ja, jag tror att en den killar som själva är intresserade av att skruva bil tänder på tjejer som också kan lite med bilar ^^
alltså visst kan det vara så att man tappar körningen lite och blir lite ovan om man inte kör så mycket. jag själv kör inte jättemycket och inte varje dag så jag vet själv att man kan tappa vissa saker, men när man börjar köra igen så kommer det ju tillbaka väldigt fort :) så oroa dig inte över det :) och jag förstår att du inte tycker om att köra i sthlm, det hade jag faktiskt också vägrat göra :/ men är ju bra att det alltid går bra när du kör på landet :)

ja visst var det så att tvd kom före the originals? :) btw, vart kollar du på dom senaste the originals avsnitten någonstans? :)

ja jag hade en bra kväll igår efter jobbet. blev lite cardioträning hemma och sen första avsnittet på säsong 2 av the originals. haha! hoppas att du också hade en bra kväll igår! :)
kram <3

#12 - - julia:

Åh så gott!
sv: Åh tack så jätte mycket vad glad jag blir! kram

#13 - - Flisan:

sv: ja sjukt skönt att ha det avklarat!

vad kul :D

#14 - - Emma Engström:

Så söt den är! :D

#15 - - Sara:

Så snyggt gjord den är :)

#16 - - NICOLE:

Vilken fin :) Duktig du är! SV: Men det är väl jättegulligt med små hundar :) . Vi har haft det toppen verkligen :D

#17 - - Bambi:

Var det första gången? Då kan jag säga att den blev jäkligt bra för att vara första gången. Vad kul!

sv: Olyckligtvis är jag den som alla skriver till i samma sekund som dom får lite tråkigt. Det gjorde också denna dumskalle efter att ha börjat jobbet.. :P Man ba aaah men suck på dig då.. jag som tänkte sova ut för första gången på länge.

#18 - - N:

Ser ju ut som en riktig :P

#19 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

snyggt

#20 - - amanda:

sv: åh okej vad tråkigt, så du träffar inte din mamma heller? :(

jag är fortfarande på säsong 1 av supernatural :P

#21 - - Lydia Elstig:

gott!

#22 - - Natalie Salazar:

va kul sådär som du har bakom vid tv:n funderar jag och sambon att fixa hos oss :D

#23 - - Amanda:

Hej, jag har just nu en tävling på min blogg där du kan vinna ett presentkort hos caseapp.se. Där du kan designa ditt egna mobilskal eller skin till datorn! Kika gärna in, kram!

#24 - - Johan:

SV: Okej... Är den för vuxna lite hårdare i konsistensen då, eller vad är skillnaden på dem? :)

Ja, det skulle jag kanske kunnna göra... Jag är så dålig när det kommer till kreativiteten i köket, så något sådant vore kanske bra att testa :)

#25 - - Johanna Utterberg:

Vilken fin!! :)

#26 - - Emelie Andersson:

sv: Ja det gör dem verkligen, som jag älskar dem asså :)

#27 - - Isabella:

supergott!!

#28 - - Maja Kron:

Riktigt gullig kaka! Du borde verkligen göra fler o skaffa som ett helt kakfat c:

#29 - - ALEXANDRA SALOMATIN:

Kolla gärna in min blogg, du kommer att älska den!! ♥

#30 - - Pauline:

så gott!

#31 - - Vanessa andersson:

Sjuktcool! Överlag så tycker jag att ballerinakakorna är de godaste som finns typ ;)

#32 - - Anonym:

sv: ja precis så med hyllorna :D

jaha haha men då kanske man ska testa men han är ju super duktig som gått på hockey :O
hur va helgen?

#33 - - Natalie:

det va jag som va anonym precis :P

#34 - - Julia:

sv: Ja verkligen! kram