31 oktober (glad halloween!) - lördag 💕

Är man beroende av ugglor eller är man? Jo då, självklart och då måste ju lite halloween bilder
på fina ugglor tillkomma. Ja, men självklart haha! Har ni haft en bra alla helgons dag? Det har jag!
 
Det började med lite kivande med pojkvännen och en perfekt morgon med otroligt god frukost:
rostad bröd, kaffe och apelsin juice. Mums! Sedan åkte jag, Niclas och mina föräldrar iväg till farsta
C för att kolla på lite presenter till min bror bland annat. Men jag fick även ett par jätte fina kängor av
mina föräldrar. Äntligen har jag fått ett par vinterskor jag riktigt älskar och är riktigt nöjd över! Förutom
mina pascall skor (klackarna). Aja, sedan åkte vi till andra varvet eftersom att mamma har alltid
velat besöka den affären. Då köpte jag och Niclas en julklapp till hans mamma och sedan så köpte vi
tre filmer - en som jag valde och två som han valde. Sedan åkte vi förbi bauhause och sedan hem
typ!
 
Bakade på en gång ungefär då vi bakade morotskaka som vi ska äta snart till så mycket bättre &
sedan blev det även lasange till middag. Mums! Kan livet bli bättre?! Så min halloween har blivit jätte
bra även ifall jag inte firar halloween. Hoppas att er halloween varit bra & här kommer en liten
sammanfattning om min dag i bilder. Jag blir ju tvungen att visa lite bilder på bland annat shoppingen.
Mer bilder tillkommer en annan dag i ett annat inlägg!
 
 
Kram 💕
#1 - - Mia Forsberg:

Åh mums morotskaka är såå gott! :) Det är mitt favoritfika. Jag kanske borde baka det imorgon, har över 1 kg morötter här hemma och måste använda upp lite bak-ingredienser inför flytten :D Låter som att ni haft en väldigt bra och mysig lördag.

Ja det var riktigt skönt att bara jobba till kl 10 igår men kändes lite onödigt, haha. Sen kom J hit redan efter kl 11 så det var mysigt :D

#2 - - Cassandra Haraldsson:

Lite kul med halloween ändå :)

#3 - - Erika:

Vad härligt att det blev en bra dag :)

sv. Yes, snarlikt de filmerna (bara det att Step Up-filmerna är SÅ himla mycket bättre!

#4 - - Nimo:

Jag firar faktiskt inte Halloween

#5 - - NICOLE:

Lät som en riktigt bra dag! Härligt :) SV: nej det gick inte alls bra men det var bra läskigt, och verkligen roligt nu i efterhand :) . Ja precis det är det jag menar. H & ja bor ju ihop också men det är ju inte man har hela dagar ihop, bara hemmamysande så liksom.

#6 - - Johanna Utterberg:

vad bra med nya vinterskor! :)

sv: Åh vad bra, då tänker jag tagga järnet!! :D

#7 - - Julia:

Happy halloween på dig!
sv: Åh tack så jätte mycket finis! kram

#8 - - JoJo:

låter som en bra lördag och vilka söta ugglor! :D haha!

sv; jag har inte lyssnat på henne så jättemycket men den här låten och good for you är riktigt bra tycker jag! :)

haha ja jag skulle också tycka att det var roligt om nån gissade rätt faktiskt :)

hihi vad bra att du blir glad över att höra det och jag menar det också! :)

ah okej då är jag med, men det låter ju som en bra idé och utmaning :) jag ska försöka vara med dom gånger jag hinner i alla fall.

vad kul att din mamma tyckte att det var grymt snyggt och fint gjort av dig! tror även att din pappa kommer tycka likadant! :)

ja jag tycker ju att den var fin på bilderna som jag såg, så jag vet att den kommer passa bra här hemma hos mig :D
tack själv tjejen! :)
kram ♥

#9 - - Cissi:

Jättefina skor! låter som du haft en riktigt bra dag ;)

#10 - - Cajsa Lindahl:

ahh ok då vet jag. :) va snyggt det var med svart för november. :)

#11 - - JoJo:

sv; härligt! :) ja min lördag var också bra tack! hihi förstår att du var tvungen att lägga ut dom i bloggen ;)

jag har ingen koll alls på hennes röst då jag knappt har lyssnat på henne. :P men jag gillar good for you och same old love med henne riktigt mycket! :)

kul att utmaningen börjar imorgon :) får se om jag hinner vara med imorgon då jag först jobbar till tre och sen ska jag träffa bästisen efter jobbet och sen beroende på vad klockan är efter det så kanske det blir gymmet också. haha! fullspäckad måndag med andra ord. :P

men självklart så kommer jag meddela dig när jag har fått hem cupcaken :) jag hoppas att den kommer imorgon eller på tisdag :)
kram <3

#12 - - Skogsraah ☾:

Låter som en bra dag :)

#13 - - emma:

jag älskar ugglor! O din header är sjukt fin :)

#14 - - Emelie Andersson:

Så fina ni är på bilden i kalendern! :)
Vilka snygga skor och härligt med lite bakning.

sv: Åh det låter ju mysigt det också, finns det någon chans att du skulle kunna bo där sedan? :)

#15 - - Petra:

gulliga bilder

sv det blev den silvriga som du ser längre ner i bloggen.

samma väder här hos mig med nu börjar kylan komma

#16 - - rebeccafornstedt.blogg.se:

Ugglor är så söta! :)