Presenter jag fick när jag fyllde år, del 2!

Ett par jättefina örhängen fick jag utav Niclas mamma och hans syster. Fick även 250kr utav hans
mamma på bio som vi använde oss utav när vi var på bio i lördags, 40kr på på biokortet. Sedan
ville hon inte ha skålen, men jag älskade den, så fick den på samma dag så blev lite som en present!
Sedan fick jag Christina Aguilera parfym, denna har jag faktiskt inte testat förut, som doftade jätte gott!
Sedan en jätte fin shorta fick jag också av samma personer. Från Axel, Elin, Janne och Anna, snällt!
Sedan har jag bara hunnit fotografera två saker jag fick utav Pernilla, Rolle, Cassandra och Tindra.
Fick tre saker till, men dem kan jag fotografera när jag har tillgång till dem. Men mango doft på
body mist och läppbalsam som jag använder väldigt mycket. Båda två faktiskt. Jätte snällt!
 
Kram!
 
 
 
 
 
#1 - - Maria:

vilka fina presenter :)

#2 - - Anonym:

Jo då det gick bra härligt att höra

#3 - - VERONICA - fashion blog:

Åh så mycket fint!! :) Ha en himla fin start på veckan fina du, hoppas din kväll blir grym! :) Kram!

#4 - - victoria:

bloglovinbyte?

#5 - - Josefine ♔:

Fint :)

Sv: Nä, jag går i ett vanligt gymnasium på samhällslinjen med inriktning beteendevetenskap. Så det som helt enkelt var det roliga är att jag hittade en tränare och en yngre häst att kunna träna för att eventuellt börja tävla igen fast tillsammans med den då. Plus att jag då får rida istället för att vara på den invals lektionen som jag till en början valde.
Det är helt enkelt ett nytt kapitel i mitt liv som kommer börja tack vare den här extramöjligheten från skolan :)

#6 - - Josefine ♔:

Sv: Jaså? Vad tråkigt :( Har också mindre än ett år kvar, så baara att hålla ut verkligen!! ;)

Hihi tack!! Ska bli så himla roligt det här ;D

#7 - - Josefine ♔:

Sv: Haha jo det går rätt bra ändå ;D Hur går det själv? ;)
Men va? Allvarligt? Det borde du ju ändå få tycker man :o

#8 - - Flisan:

sv: haha okej :P
fina grejjer :D

#9 - - Anonym:

Jag har helt underbara vänner som bryr sig om mig när jag mår dåligt och det uppskattas verkligen

Hoppas du få en underbar vecka :)


Fina saker du fick i present längtar tills jag fyller år hihi

#10 - - Clin:

Vilka fina presenter =)
Parfymen har min dotter också och den luktar såååå gott :D

Hoppas du får en underbar kväll

#11 - - Mia:

Ja det var en bra söndag! :) Hur var din?

Fina presenter!

#12 - - Petra:

Ja absolut :)

Tack så mycket det hopppas jag få

Vad roligt att höra att du blev nöjd med fina fina presenter

Jag fyller år den 11 januari :)

#13 - - Liza Ludvigsson:

Åh så mycket fint! :)
De mangoprodukterna från BS luktar ju så gott!