30 Oktober - Torsdag!

(bild tagen utav google sökning: background autumn)
 
Hej allesammans! 
Idag har det varit en rätt lat men okej torsdag. Jag och Niclas vaknade otroligt tidigt idag, eller i alla fall
Niclas och umgicks lite med min mamma som är hemma och är sjuk sedan igår. Så blev att handla
åt mamma och sedan plugga lite. Vid halv fem åkte jag och beställde fem nya körlektioner och sedan
gick vi två runt i centrumet. Tittade och köpte present till min pappa i födelsedags present samt en liten
fars dags present! Dagen idag har varit trevlig, otroligt mysigt att gå runt och roa sig med killen min!
Men ikväll blir det en lugn kväll med hunger games som går på tv6 kl 21.00. Så ha en fortsatt trevlig
kväll och hoppas att er torsdag också har varit bra!
 
Kram!
#1 - - Anonym:

så fin bild!

#2 - - Life of Johanna:

Man får ha lata dagar! Det skall jag ha i morgon! :)

Ja, jag skall försöka hitta vinterskor i helgen, som inte skall snöras, kommer inte kunna knyta dem med tjock mage haha

#3 - - natalia:

Hej! Skulle du vilja hjälpa mig med att vinna en tävling?

Läs mer här : http://nattis98.bloggplatsen.se/2014/10/30/10910129-hjalp/

Skulle betyda guld om du ville hjälpa mig!


Kram!

#4 - - carolines:

SV: Ja det är klart, man måste ju hålla hoppet uppe! :) Och jag hoppas det löser sig för din skull. Kram på dig & hoppas du haft en fin kväll! Har du gjort något speciellt?

#5 - - Anonym:

sv. tack så mycket :) kjolen är från cubus och klänningen från h&m.

#6 - - Kaffehörnan:

Otroligt magisk fin bild

#7 - - Anonym:

Sv ja det är roligt med kalas

#8 - - Life of Johanna:

Shopping är aldrig fel =)

Ja, dragkedja i sidan tänker jag, så kan jag göra det själv när jag sitter ner :)

#9 - - Anonym:

Sv låter som en fullbokad helg du har framför dig :)

Trevligt

Nä zet är inget vidare



#10 - - Flisan:

sv: javisst e den :D

#11 - - MADDISENJ.SE:

Tack, är väldigt nöjd med vagnen :) Ha en underbar fredagskväll!!

#12 - - Petra:

hoppas du få en bra helg

#13 - - bitte:

Idag är absolut sista chansen att tävla om en iPad Air.
Tävlingen avslutas vid 12 inatt så pass på om du vill vara med.

http://bittek.blogg.se/2014/september/tavling-vinn-en-ipad-air.html#comment

Svar: Nej tack!
Carolina Knas Thoor