Första advent! ♥

 
Idag är det första advent, vilket firas hemma hos min killes mamma med lunch och sedan ska
jag hem till mina föräldrar och ha advents fika här hemma. Ingen snö ute ännu, men imorgon
är det första december och som sagt, bara december. Kommer kanske i mitten? Men kallt är
det ibland, lite obehagligt då snön inte fallit och vill inte förbruka vinterkläderna och glra de
kalla då man väl ska använda dem. Men man får göra det bästa utav saken! Nu ska jag även
övningsköra dit till mamman, så önska mig lycka till och ha en otroligt härlig första advent!
 
 
#1 - - ♫♪ sandra:

- yes det har jag!

#2 - - Life of Johanna:

Nej att han åkt hem till sin pappa och så. Så då har trott ni bott hemma båda två :) Dvs var för sig :)

#3 - - Anonym:

mys med första advents fika!

#4 - - Emma Fernhagen:

vilken fin blogg du har:D

#5 - - Jasmine:

sv:
haha :)

görs?

#6 - - Denise:

Känner också att jag vill spara på mina vinterkläder till riktiga vintern slår till! :)

#7 - - E m e l i e:

- Haha men det är faktiskt typ det bästa som finns att träna! Älskar det :)

#8 - - Anonym:

Dom är hårda som knäck ungerfär

#9 - - E m e l i e:

- Haha ja och himla tur är det! Annars hade världen varit bra tråkig ;)

#10 - - ♫♪ sandra:

- jadu det kommer jag nog inte ihåg :o

#11 - - Anonym:

Det får du göra man kan ha vilken topping som helst strössel,kokos,hackad hasselnötter, kokos, riven choklad eller det man gillar

#12 - - MATILDA:

Låter som en mysig första advent :D Ingen snö här heller!