28 Maj - Onsdag♥

(Bild tagen från google sökning)
 
Hejsan där. Kanske tråkig bild idag, men orkade inte med någon annan för tillfället som vanligt. Lilla
lata jag haha. Nej, men igår var det fullt upp. Hade onödig skoldag, då vi hade vård och omsorg först
och gjorde ingenting på. Sedan hade jag muntlig nationellt prov med Christer. Han sa att det ser
godkänt ut på den delen och att han ska rätta alla delar tills på måndag. Spännande! Efter det slutade
vi och jag väntade i skolan tills jag mötte upp Niclas syster i Tcentralen. Där gick vi runt och shoppade,
åt på donken och jag köpte en jätte fin klänning på H&M som jag hade tänkt ha på mig när Niclas
fyller år. Kanske skolavslutningen också. Så sedan tillbringade vi hela kvällen hemma hos mamman
och åt middag där och spelade plump. Sedan drog jag och Niclas mot Tyresö och spenderade natten
där. Jag fick även hjälp utav Josefine med engelskan som skulle ha varit inlämnad igår, som jag även
lämnade in. Fast 23.22 eller 23 eller något. Så ännu ett plugg bort från axlarna, yippi! Nu har jag bara
APL uppgiften som jag ska ha lämnat in idag. Hoppas att jag hinner att göra det.
Många många kramar!
#1 - - jasmine:

sv:
najs :)
varit och tränat. nu ska jag se film:)

#2 - - felicia - film/serier:

sv: jo, det kan bli lite svårt. Det ska ju börja bra så att man blir intresserad på en gång liksom :)

#3 - - frida christina:

Fin bild!

#4 - - Nathalie Tegelstam:

- jaha åh..
Ha en fin kväll tjejen! kramar