25 och 26 Juni - Onsdag och Torsdag!

 
Onsdag:
Återigen en bild ifrån Ekerö, samma dag som på bilderna igår. Det var skönt att bara sitta där på
bryggan, men sällskapet var inte det roligaste kanske och fick mig i typ 1,5 h bara sitta och inte
göra ett skit. Det var faktiskt ganska tråkigt, annars var det skönt med lite solande, då solen var där.
Annars denna onsdag åkte jag och Niclas till farsta centrum för att shoppa present till min mamma,
mormor, köpa en orange jacka jag berättade om igår samt hittade Niclas ett par snygga badshorts
och papperskorg och deo. Det blev väldigt fyndigt köp, allt vi typ ville ha ifrån farsta idag fick vi med
oss. Sedan körde Niclas lite och körde oss hem till Tyresö. Där mös vi med serie tittande tills pappa
kom hem och vi åt kyckling bombay eller något. Gott! Blev lite monopol spelande för oss också!
 
 
Torsdag:
Jajajaja, nu är det sista Ekerö bilden, nu ska jag börja ta nya bilder haha. Så i torsdags vart en relativt
lugn men skön dag. Jag låg och mös med Niclas med serier och sedan lite god frukost, pannkakor.
Sedan drog Niclas vid 13.00 tiden för att köra en lång väg med sin pappa, övningsköra alltså. Så jag
satte mig och började tvätta, diska och kolla på frost. Sedan kontaktade jag min kusin Cassandra och
frågade ifall hon ville ut i det fina vädret och ta en glass, vilket hon ville. Så vi träffades i en halvtimma
kanske lite mer innan vi gick och mötte upp Niclas och gick hem till oss och spelade monopol alla tre.
Det var jätte trevligt. Min faster, Pernilla, ringde hem Cassandra en viss tid, då fyllde vi kassarna med
pant, följde med Cassandra så hon kom hem och pantade vid ICA. Fick 95kr för allt, as nice!
Men sedan blev det pizza med pappa, sedan lite revange med pappa och Niclas. Sedan somnade vi.
Dagen efter, igår alltså, gick vi upp 4.30 för att åka till Örebro.
 
Kram!
 
#1 - - Flisan:

sv: mysigt, igår kväll var jag bara hema och hängde framför datorn hehe :P

#2 - - J:

sv:
haha okej :)
ska fixa lite inlägg ^^

#3 - - Cajsa:

hihi tackar..^^

#4 - - Nathalie Tegelstam:

Vilka mysiga bilder :)
- men visst är den superbra? Älskar borsten! kram

#5 - - - Caroline:

sv; haha nej håller med ;/

#6 - - jasmine:

sv:
händer idag? :)