28 Februari - Fredag♥

µµµµ
 
 Hittade denna fina bild på facebook som jag tycker är sann. Att man inte ska ta en person förgivet.
Vilket jag vet att jag och Niclas redan gör. Men det gör ingenting för varken han eller mig faktiskt.
Nej, men idag har det ändå varit en bra dag. Fick sova till 9.00 och kollade lite på serier. Sen drog
jag och Niclas till Östermalm, där jag har fått min praktik plats. Vi gick in och kollade runt lite och
sedan så åt vi på mcdonalds. Det har varit en trevlig fredag för oss tycker vi. Nu har det blivit mys
framför teven med hans pappa och nu blir det mys på Niclas rum innan vi ska sova. Vi ska upp rätt
så tidigt och åka till Bålsta och träffa min släkt. Trevligt att äntligen få visa upp min älskade Nikki!
Kram ♥

 

 
 
#1 - - Linda:

bra bild!

#2 - - Flisan:

sv: härligt, jadå :)

#3 - - Flisan:

sv: jaha haha okej, vem tyckte du var bäst då? :P

#4 - - Flisan:

sv: jaha haha okej, vem tyckte du var bäst då? :P

#5 - - J:

sv:
inte mkt alls, kom typ precis hemn :P

#6 - - ebba:

Vilken härlig dag. Kram på dig :)