28 April - Måndag

 
 
 
Hallåj där. Jag gillar denna bild, verkligen. En gammal person till mig gjorde denna åt mig.
Men idag har det varit kämpigt. Jag sprang till bussen imorse, med tung väska och ont i 
benen. Men det gick bra. I skolan hade jag mötet idag med rektorn, matte läraren för matte
2A och sedan special pedagogen och min pappa. Jag vart ganska frustrerad, men blev 
utkickad från matte 2, så jag ska gå på matte 1 samt sommarskola. Jippi, jippi yay! :(
Efter det så hände inte mycket. Bara varit med min kille. Eller jo, hans pappa blir 49 år
idag, så vi gick runt i skogen för att plocka vitsippor och andra fina blommor åt honom!
Snällt, sen fick han även en nobless ask, mörk choklad. Mums! Lyckad dag idag och 
hoppas på en ännu bättre imorgon. Det är min första övningskörs lektion imorgon. Antagligen
får jag väl mest undervisning samt att jag får sitta där framtill för att testa starta och stänga
av bilen. Det är vad jag chansar på, men vem vet? Det får vi alla veta imorgon!
Ha det bra, kram!
#1 - - Nathalie Tegelstam:

Fin bild och fint att personen gjorde den till dig! :) kramar

#2 - - felicia - film/serier:

sv: okeej :/ har dem varit tillsammans länge?

#3 - - felicia - film/serier:

sv: ja, okej.. Chansen finns ju såklart att det inte skulle vara för evigt men chansen finns ju också att det gör det. Om du en dag accepterat det så tycker alla fall jag att det räcker.. Man måste verkligen inte gilla alla människor :).

#4 - - Photo by E M E R E L L A:

haha javisst! :)

#5 - - frida christina:

Förstår att du gillar bilden!

#6 - - J:

sv.
sitter i skolan :P hehe

#7 - - Felicia:

Lycka till med körlektionen!

puss

#8 - - Nathalie Tegelstam:

- så lite så :) ha en toppen kväll! kram fina du

#9 - - Nathalie Tegelstam:

- tack, finns hos chiquelle :) kramar

#10 - - Anonym:

fin bild :)

#11 - - Nathalie Tegelstam:

- det är ingen fara och det gör du såå rätt i :) Älskar den jackan! kramkram

#12 - - felicia - tv/serier:

sv: ja, verkligen.. Hennes mamma kommer hon ju aldrig att bli ändå.

#13 - - felicia - tv/serier:

sv: har ni någorlunda bra kontakt med jennys mamma? eller hörs ni bara när ni vill passa henne?
Ja, hoppas verkligen det :).