30 September - Måndag♥

 
Det blev ett litet segare och senare blogginlägg idag. Jag har inte orkat skriva och jag
tittar lite på gamla avsnitt av vampire diaries 4. Skolan har varit som den varit idag,
flummig. Jag var halvt som halvt med på idrotten idag. Vi skulle springa/gå en runda
och sedan göra några uppgifter i en bok. Jag gick en promenad med mina vänner och
gjorde inget efter det. Sen fick vi sluta 15.00 istället för 16.00 och då åkte jag hem där
Fredrik redan var. Så vi har kollat på Mama som är den här skräckfilmen. Jag trodde
verkligen att den skulle vara superläskig, men nej. Sen har jag fått lätta mitt hjärta om
mina problem och sådant, och kändes verkligen som om han lyssnade. Det kändes skönt.
Han drog hem vid 20.00 och då har jag bara varit hemma. Nu ska jag hoppa i sängs.
Kram♥
#1 - - Anonym:

sv: ja precis :D 5 sidor på dator, storlek 12 :P

#2 - - Sara:

Så skönt att lätta på hjärtat ibland, behövs verkligen!
Sov gott! :)

#3 - - Anonym:

Härligt! :D nej nu ska jag försöka sova lite på tåget innan det är dags för nästa byte igen.

#4 - - Cajsa:

Härligt! :D nej nu ska jag försöka sova lite på tåget innan det är dags för nästa byte igen.

#5 - - Anonym:

mama är äcklig ;(

#6 - - Sara:

Haha, önskar jag var lika dan idag, detta var för fyra år sedan ;)

#7 - - J:

sv:
den heter vampire academy: blood sisters :P

#8 - - Felicia:

sv: Ja:D

#9 - - tove- tovesegnablogg.blogg.se:

Åh tack så mycke :D

#10 - - ✖PING LOWH✖:

Det beror väl på vad man klassar som konsert och konsert ^^ typ som grönalunds konsert är ju lite mindre variant men hursomhelst as kul! :D

#11 - - Sara:

Haha ja jag gick också i sjuan då ;)

#12 - - - Caroline:

sv; haha på nollningen hade vi poängjakt. haha asså vi fick liksom göra sexställningar på plattan, bada i fontän, be om sugmärken osvosv :')

#13 - - sannasvedin.se:

Vad härligt att sluta tidigare, det är verkligen det bästa på en lång dag!

#14 - - - Caroline:

sv; haha okej vad kul ^^

#15 - - hanna:

åh på torsdag kommer nya avsnitten av vampire ut :D LÄNGTAR!

#16 - - Anonym:

sv: hah jag tyckte den var obehaglig i alla fall, hatar skräckfilmer :P <3