28 November - Torsdag♥

 
Jadu, nu är jag hemma här och lyssnar på musik. Nej, jag hade gärna velat vara hemma hos Kim nu
och bara ligga och mysa med honom. Nej, istället måste jag försöka lista ut vad jag ska göra med
min naturkunskaps läxa som ska vara inlämnad nu. Jag vette fan vad jag ska ta för bilder på sexuella
normer och dem som går emot normerna. Jag vill inte fota ett par ute på gatan! Och ja, nej.. Jag
frågade Kim om jag fick ta en bild på han. För jag insåg igår att Kim har faktiskt alla dem här sexuella
normer. Blond, blåa ögon, muskulöskropp men ändå inte för muskulös, fint leende/skratt och röst &
stark. Han har alla fina normer, + mer. Så ja, får se om jag gör läxan eller inte. Jag drog hemifrån
Kim runt 10.00 och har inte gjort mycket sedan dess. Kollat lite på the blind side och städat hela
mitt rum med dammning, dammsugning, plocka upp allting och byta sängkläder. Så nu blir det
kaffedax efter en skön dusch och ska försöka plugga lite därefter. Hoppas att jag lyckas !
Kram ♥
#1 - - Anonym:

älskar the blind side!

#2 - - FlizanLizan:

sv: jora allt e bra med mig :D

#3 - - Linda:

Okej annars hade det varit en andledning att bli lack, många av mina kompisar och jag började bråka när jag blev tillsammans med min kille

#4 - - Linda:

men gud , är det verkligen din bästa vän:O
vi började bråka för att jag umgicks för mycket med honom. det var snack om att han bara utnyttjade mig också

#5 - - Anonym:

sv: tack vännen! det är espresso house i gullmarsplan och inte wayne's coffee men jo det är mycket finare nu när de renoverat :D <3

#6 - - - Caroline:

sv, haha ja :/

#7 - - Linda:

håller med

#8 - - Anonym:

sv: haha nej det har alltid varit espresso house :P

#9 - - saandrafoto :

skulle vara kul om du kunde komma in och ställa en fråga eller 2 på min frågestund som jag nyss startade såklart så får alla en länk som har frågat (:
http://saandrafoto.blogg.se/2013/november/fragestund.html#comment

#10 - - Cajsa:

hahaha...xD sorry söt men gillade Hans erbjudande bättre. ;-)

#11 - - Anonym:

sv: haha ja det verkar så :P<3

#12 - - Linda:

jo mend et är ju för att folk tror att de kan kontrollera ens liv!

#13 - - FlizanLizan:

sv: ja :)
några fredagsplaner? :)

#14 - - J:

sv:
helt ok :)
händer ikväll ?

#15 - - Anonym:

sv: haha och vad har du fått det ifrån? :P

#16 - - Linda:

ja men det ska man inte behöva :(

#17 - - - Caroline:

sv; Åh vad skönt att höra!

#18 - - Anonym:

sv: haha okej men så länge jag har levt har det varit espresso house där :P

#19 - - Linda:

men somliga får vara starkare än andra:D

#20 - - Linda:

ja :) sen 4 år tbx