27 Februari- Onsdag (jag&Oskar har känt varann i 2år!)<3

 
Hejsan! <3 (:
 
Idag började vår 2års dag (så länge jag känt honom) med strömavbrott i mer än 11 h! Ja, det var inte
precis planerat men det gick an iallafall. Jag vaknade och skulle kolla på lite teen wolf på morgonen
men insåg att allt bara var av. Oskar blev tvungen att gå upp och kolla och haha, strömavbrott i alla
husen på landet. Så vi har haft det roligt men ändå jävligt tråkigt idag! Vi har kollat på andra avenyn 
hans samsung och sedan så gick vi ut. Gick på en jätte skön promenad, men plusgradit och solsken som
fan! As mysigt :D sen la vi oss på snön (han underst och jag överst) och pratade med min pappa på hans
samsung. Haha, aa, vi är lite knäppa. Men där låg vi och solade! Men sen gick vi i djupsnö så vi fick bli
kanon blöta! Det var äckligt, men ja. Sen spelade vi monopol och jag vann stort! Ochh sen kom strömmen
tillbaka och vi var skitglada! Sen kollade vi lite på andra avenyn igen och helt plötsligt la strömmen av igen!
Fan vad arga vi blev!  Yttligare en halvtimme till 40 minuter utan el m.m. Men sen kom den tillbaka och nu
har vi el konstant, sen kvart över 6 på kvällen. Haha jävla dag asso! Meningen att vi skulle fira den lite gran!
Men det var lugnt. Inga mobiler (urladdade och kunde inte laddas) och bara mys mys mys! Men det fick
bli vår dag idag. Nu ska vi fortsätta kolla på andra avenyn! Ha det bra :D pussar <3
#1 - - Anonym:

hehe jaa :)
grattis igen!
KRAAM

#2 - - Daniella:

http://daniellabooks.blogg.se/2013/february/recension-av-ego-jag-sag-igar.html#comment
Där kan du läsa! :)

#3 - - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

- vad mysigt! :)

#4 - - Anonym:

söt bild :) <3

#5 - - M A T I L D A ♥:

Va mysigt ! :D

#6 - - Mia:

usch jobbigt med strömavbrott! Men låter ändå som en bra dag. Själv var jag på universitetet och pluggade mellan 8-16.. :( Sen bara lugnt hemma.

#7 - - sussi:

haha... grattis till 2 år =)

#8 - - ebba:

Hoppas du får en bra torsdag.
Allt bra ?

#9 - - Anonym:

söta ni är :D