30 Augusti - Fredag♥

 
Hejsan ♥
 
Sitter på mammas och pappas laptop, ensam i köket. Härligt härligt :D jag kan ju inte kolla
på serier på min cp stationära dator :/ så jag tog tag i laptopen så att jag kan sitta och 
kolla på true blood. Awesome :D men idag var det sista dagen i skolan denna vecka. Det
har gått jätte bra denna vecka faktiskt. Mysigt att träffa klassen igen faktiskt. Inte för att jag
umgås med alla, men jag är med lite olika då och då. I vissa stunder är jag med Amanda,
Lovis, Angelica. Sen är jag med Sofie och company. Sen sitter jag och kramas med Chra. Så
det är lite annorlunda. Mysigt som sagt :D men idag efter skolan skulle jag ha hämtat Jenny
och sedan varit med henne och Robin. Men det vart varken dera :/ Jenny har feber så blev 
inget att vara med henne i Örebro i helgen... Och sedan så Robin jobbade och sedan vart det
allt för sent, så ska planera en anna dag i veckan med honom! Men det funkade iallafall :) 
Kläderna på bilden, var två av dem kläderna jag och mamma köpte igår från affären lager 157.
Jag gillade dem väldigt mycket :D menmen, har inget mer att säga för tillfället, faktiskt! :)
Så ha det så bra så länge, pussar ♥
#1 - - J:

sv:
allt bra?

#2 - - J:

sv:
allt bra?

#3 - - Madeleine:

fin tröja du har!

#4 - - t♥ve :

Var på Lager 157 idag!:)

Kan du fixa headers nu, funkar din dator ? :)

#5 - - FlizanLizan:

sv: jaha usch hoppas det blir bättre och att han slutar!

#6 - - tove:

I sågmyra, hittade massor med fynd dok är jag dö förkyld så det var väldigt jobbigt..

#7 - - tovenorin:

Min favorit är cookie doooo ;)

Hittade massa fina kläder, svarta jeans, tröjor osv..tänker nog inte lägga upp nån bild eftersom jag åkte idag och var ledig från skolan haha!

#8 - - linda:

fint.

#9 - - lindal:

Tack <3

#10 - - tovenorin:

Nej byxorna är sånna som på carlings, sånna här doktor demin eller nått ;)

#11 - - lindal:

haft en bra kväll?

#12 - - felicia "efji" johansson:

vad fin tröja :)

#13 - - lindal:

jadå tråkigt bara

#14 - - felicia "efji" johansson:

sv: ingen fara ;)

#15 - - Milina:

Varsågod! :)

#16 - - you know my name baby:

Mina kostade 300kr inne på lager 157 :)

#17 - - Milina:

Jag kollar runt lite på bloggar bara! Ska väl snart gå och sova tänkte jag.. Själv då? :)

#18 - - felicia "efji" Johansson:

sv: vilken tur :D