23 Oktober- Tisdag♥

Hellu :) ♥
 
Just nu gör jag typ ingenting. Typ tråkar :/ jag skulle egentligen typ ha duschat, men asså jag pallar verkligen
inte! Så ska göra det på morgonen istället, hade jag tänkt. Plus att Oskar ringde precis, pratar helldre med han.
Men aa, annars imorse så hängde mamma med mig till sjukhuset, eller vårdcentralen för att jag skulle ta gardacil.
Jag typ ställde en massa frågor till henne, haha hon svarade allvarligt på allt jag sa! :D nice! Men sen kom jag
en hel lektion försent, men jag satt och snackade med sjuksköterskan i typ en tio mintuer-kvart. Men aa, sen så
skulle jag ha haft historia prov, men gjorde den inte! Sen har inte hänt mycket mer. Kom hem runt 13.30 typ eller
40 och sen har jag kollat på Revange och teve och när min bror kom hem, kollade jag på Grimm med han :)
mys! Varit min dag, i stort sätt idag ;) men aa.. jag vet inte vad jag ska säga mer just nu, ha det bra! Puss :) ♥
 
 
 
#1 - - anna:

härligt ne ska baka färdigt :P

#2 - - Anonym:

allt bra med dig idag? <3

#3 - - ✖PING LOWHNGERN✖:

aw :c

#4 - - Cheersisterss:

Gud va kul:) jur länge e du borta,

#5 - - Anonym:

http://komig.blogg.se
In och kolla in hennes blogg och drömmar. kommer hon nå ditt där hon tror???

#6 - - Agnes Eriksson:

åh tack finis :D

#7 - - Elin:

hur menar du?

#8 - - Moa:

Leo blir 3 år nu i december och Livia blir 8 månader på söndag! =D

Tack tack!

Allt bra idag?

#9 - - M A T I L D A :

sv. ja de är ju bra att ha :D

#10 - - LINN:

hahah ja väldigt ;)

#11 - - Agnes Eriksson:

åh va kul att åka till egypten, speciellt när det är sånthär väder i sverige... :D

#12 - - zaida:

ha en fin fin dag :)

#13 - - FlizanLizan:

sv: vad görs? :D

#14 - - ✖PING LOWHNGERN✖:

oh va kul att åka utomlands :D

#15 - - frida:

men fy vad jobbigt :(
förstår då att det är surt att åka bort :(

#16 - - LINN:

jaa, men så fin :)

#17 - - frida:

du få vell köpa nå fint till han o träffa han du då kommer hem! :D

#18 - - Agnes Eriksson:

ah, kan förstå det... har du inte 3G på mobilen då? Finns ju kik, viber, imessage osv.. :D

#19 - - LINN:

vem var sapfo? :p haha

#20 - - LINN:

eller du kanske menar seppo? det vet jag faktiskt inte :s tänkte inte ens på det..

#21 - - Anonym:

sv: härligt, bra med mig också :D <3

#22 - - Agnes Eriksson:

oj, ja då ssuger det verkligen.. men dom kanske har billigt wifi på hotellet! :D

#23 - - Agnes Eriksson:

ja det funkar ju också. Men du kan ju se till att ha massa kort på honom, så att kan kolla på honom hela tiden.. :D

#24 - - frida:

haha vadå? :D
han tacka nog mycket!

#25 - - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.:

åh vill också utomlands! :)

#26 - - Cajsa:

ok.. :P
allt bra med dig idag då?

#27 - - linnnnn:

Hejsan! Jag vill bara tipsa om att jag skickar ut inbjudningar på min blogg till en hemsida där man kan få shoppa kläder och skor för otroligt billiga priser! Det är en hemsida som gör att man får minst 50 % rabatt på kläder,skor,smycken och resor. Dock måste man få en inbjudan för att bli medlem, men jag skickar till alla som vill :)
Gå in på det här inlägget och lämna din mailadress så skickar jag en inbjudan per mail till dig :D

http://lillalinnpinn.blogg.se/2012/october/fa-klader-och-skor-mycket-billigare.html#comment

#28 - - Anonym:

sv: ja vännen <3 har så sjukt ont i huvudet :(

#29 - - anna:

de blev chokladbiskvier :)

#30 - - Cheersisterss:

Vad tycker du om veckan hittills ?:)

#31 - - Agnes Eriksson:

Ah, det kanske är lite bra att vara ifrån honom ett tag. Då kanske du uppskattat honom mer sen eftersom du saknat honom så mycket. :D

#32 - - ✖PING LOWHNGERN✖:

HAHHAhah ;D
jao kul ju :D

#33 - - Moa:

Ledsamt?
Allt är bra här, trött, men blir sängen efter greys! =)

#34 - - Cajsa:

helt ok. Det har som sagt hänt en massa saker idag som jag inte hade planerat men så blir det ibland. :P därav texten. ;-)

#35 - - elle:

Önskar dej en fin Onsdag! :D

#36 - - Cajsa:

men precis och det suger ju eftersom att det faktiskt är mitt liv och då vill man ju vara den som styr över det.

#37 - - elle:

Haha så sant :D! Hoppas du får det underbart i egypten ;D

#38 - - Agnes Eriksson:

ah. :D

#39 - - Agnes Eriksson:

Jaha okej.. :D