frågestund ♥



Japp nu drar jag igång med en frågestund igen ! Sist
var i Januari skulle jag nog kunna tro. Så nu kör jag
igång igen och kom ihåg!  Jag svarar på allt mellan
himmel och jord ! :) just asking, och skriv gärna
namn när ni frågar frågorna. Ni som inte har en
blogg, skriv gärna fråga iallafall, så ser jag till att
du får reda på att ni får svaret underrättat ! :) annars
kan ni hålla koll tills nästa lördag, då avslöjar jag alla
frågor på bloggen! Lycka till allihopa, pussar !  ♥

OBS: SNÄLLA SKRIV INGA VANLIGA KOMMENTARER
PÅ JUST DENNA INLÄGG. ANVÄND GÄRNA INLÄGGET
UNDER ELLER ÖVER DETTA INLÄGG! PUSSAR ! ♥

#1 - - EMMAS!:

vilken är din favvo blogg?^^

#2 - - Misse:

Tjena!

Vad tycker du om One Direction och Harry Potter?

#3 - - amanda:

ditt livs största misstag? :D

#4 - - ABSOLUTEELIN:

drömjobb?

bästa blogg? :D

#5 - - frida :)):

när jag kommer till dig (om du vill) visst kommer vi ha kul då gumman? <3



och du kommer hjälpa mig eller hur? :)

#6 - - älskling:

svara käring hehehehehehehehe vem älskar den nest mest ??

#7 - - Emma Mattsson - t e c k n a b l o g g:

hejhej! allt bra med dig?:)

kram!

#8 - - Sandra SG:

sv: roligt!



hur länge har du bloggat?

har du ngra djur? gillar du ens djur?

#9 - - sarah:

När fyller du år?

Har du några syskon?

Vad brukar du göra på fritiden?



Ps ställ gärna nån fråga i min frågestund också :D

#10 - - Carro - http://four.blogg.se/:

Förebild? :)

#11 - - Cajsa Torres:

Vad är din favorit mat ?

Vad vill du jobba med när du bli äldre ?

#12 - - DANIELLA:

Hur gammal är du?

Varför började du blogga?

Hur länge har du bloggat?

Vad är det roligaste med att blogga?

Vilka bloggar läser du?

Vilka storbloggar läser du?

Vad är ditt drömyrke?

Har du något husdjur?

Vilken kamera använder du dig utav när du fotar?

Har du gjort din design själv?

Använder du dig utav en systemkamera?

Vad tycker du om min blogg?

Vad är ditt favoritdjur?

Vilken är din favoritfilm?

Har du någon/några bloggförebilder?

Vad tycker du om Kenzas blogg?

Vad är du för stjärntecken?

Vad brukar du göra på fritiden?

Inspireras du av någon speciell person?

Vad heter din/dina bästa vän/vänner?

Vad har du för framtidsplaner?

Om du fick byta liv med en kändis någon

gång, vem skulle det vara?

Varför just den kändisen?

Vad tror du händer om 60 år?

#13 - - Anton:

Har du haft sex med din kille ?

Har du nån gång varit gravid ?

Vill du ha barn nån gång i ditt liv

Kram