Läskigt samtal♥

 
Ärligt, jag kommer fan snart bli typ asrädd för vem som helst! 
 
Fick dethär samtalet nyss på internet för inte så länge sedan. Asså tror han att
jag går på det här och börjar typ försöka lista ut saker och ting, visar sig att jag
är kunglig eller gudalik och börjar strida mot ondska? Asså, sådant händer i
böcker, filmer, serier, inte mig. Jag är varken kunglig, gudalik förutom att jag
bara råkat födas in i världens typ biggaste och bästaste familj/släkt ever! Inget
mer med det. Du går säkert in på min blogg och läser saker och ting, för min blogg
står på hemsidan. Men du ska ha klart för dig, att du bör antinge söka upp hjälp
eller så bör du luras med något annat. Inte en chans att jag går på de tramset xD 
 
#1 - - anna:

haha ja vet till å me dom som har bytt bloggplats för blogg.se fuckar ur så :P

#2 - - Anonym:

sv; ska se Batman the dark knight rises :D har du sett den?

#3 - - FANTASTISKA:

Har nån ringt dig? ;o

#4 - - Lova:

HAHAHA, det var en udda person XD

#5 - - FANTASTISKA:

- HAHA okej, söt du är! Men det var en väldigt konstig person som ringde dig.. ;o

#6 - - Molly:

sv; japp!
har du planer för resten av sommaren? eller bara vara hemma kanske? :)

#7 - - Lova:

Jag åkte mest katapulten, extreme och jetline :D

#8 - - Anonym:

ja, jag hörde det... så sjukt!! visst? :O HEMSKT..

#9 - - Hanna:

vilket coolt medelande att få ändå ;)
Lily är nog min favorit i den serien fast jag älskar Barney haha :)

#10 - - anna:

haha ja :P

haft en bra dag ?

#11 - - emma:

sv: härligt!
nja, sådär:)

#12 - - emma ♥:

hej, allt bra? :)

#13 - - Iaa♥:

Yep xD Meh, de va inte bra :( Oj de är nog lite försent nu va? För såg de nu xD Men annars så får du ha de så bra i Örebro :) <33333333333333333333333

Yep :/ <33333333333333333

#14 - - Mathilda:

Jätte fin blogg! har just nu frågestund på bloggen och det skulle vara jätte roligt om du ville ställa några frågor! du får en länk i svaren om du ställer några frågor :) http://mathiildaa.blogg.se/2012/july/fragestund.html#comment förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer.. :(

#15 - - moa:

Allt bra? :)<3

#16 - - Sara:

Sådant där är verkligen läskigt!

#17 - - Sara:

Sådant där är verkligen läskigt!