29 April♥

Hej :) ♥

Idag har jag haft fullt upp. Jag drog 11.00 ifrån mig och kom hem lite över 22.00 ^^
Så aa jag har haft det mysigt. Träffade Felicia och Jenny och låg och mös med dem
och pratade allt mellan himmel och jord med Felicia! Och sedan kom Felicias 22 åriga
kompis Ingela på besök. Vi gick ut i det sköna vår/sommar vädret i t-tröja och shorts
för min del och gick på promenad. Sedan gick vi och hämtade ut biljetterna till the
hunger games
och aa. Träffade runt 17.00 Deniz (Felicias 24åriga bror) som skulle
ta hand om Jenny medans jag och Felicia gick på bio. Jag tyckte synd om Felicia när
hon för första gången ska lämna ifrån sig sitt barn.. Men det är ett väldigt stort steg att
göra det. Då till nästa gång kanske det blir bättre! Hoppas hoppas ♥
Men the hunger games var as bra! Grät på vissa ställen.. Men det fungerade as bra!
Och hm.. Jag vet inte. Efter bion så träffade vi på Jenny, Deniz och Tupac. Deniz polare.
Och jag åkte hem för att klockan var halv nio och jag ville hem. När jag var i centrumet
vid mig så kom jag på att jag saknade Liina så mycket att jag ville träffa henne :D så till
typ 22.00 var vi ute och gick och pratade i en halvtimma eller så, och hade det as mysigt!
Och hm.. jag vet inte mer. Nu snackar jag för tillfället med Colt i skajp och ska gå och
lägga mig. Stor dag och ledig imorn :* pussar ♥

#1 - - ping lowhngren:

aaa ja brot i sthlm ;) hehe^^

#2 - - Blombergs:

följa varann via bloglovin? :)

#3 - - ♥ ida:

Sv: härligt! (:

#4 - - Carro - http://four.blogg.se/:

sv: okej, jadå :)

Hoppas du får en bra start på den nya månaden! :D

#5 - - Emelie- Modell och kläddesigner med tre egna företag:

Tack tjejen :D



Just nu kan du tävla om en underbar spetskjol på bloggen! Ta en titt och var med och tävla här: http://eraey.se/2012/april/tavling-vinn-sot-spetskjol.html#comment



Ha det bra! :)

#6 - - Moa:

Gullig bild!♥

Sv: mm :D

#7 - - Cajsa:

god morgon sötnos?

#8 - - Miss Sunshine:

Så söt :D

#9 - - Linn:

Godmorgon! ♥

Har du sovit gott?

Kram!

#10 - - W I I I L M A ! ♥:

fin blogg :)

& hoppas du får en bra valborg ! :)

#11 - - - bbella huuynh :::

godmorgon , hoppas du har sovit gott !

#12 - - - bbella huuynh :::

sv:

Ja , jag har sovit bra :)

#13 - - Ida:

okej, jag ska fira med bästaste vännerna :)



KRAM

#14 - - Emelie:

Fin blogg :)

#15 - - Beatrice Jakobsson (foto):

sv. verkligen :)

#16 - - Beatrice Jakobsson (foto):

sv. jaa, det är den :D!

#17 - - Moa:

Sv: varsågod! :D<33

Planer för idag?♥

#18 - - Linn C:

Sv: Vad kul :)

Jag ska plugga lite :(

Vad ska du göra idag då?

#19 - - Linn C:

Sv: Jag ska nog plugga lite sen ska jag chilla resten av dagen :)

#20 - - ping lowhngren:

helt okej antar jaag xD hahah^^

#21 - - Beatrice Jakobsson (foto):

sv: vanliga xider! :)

#22 - - ping lowhngren:

najs idah emd brasa C:

#23 - - sanna:

SV: Härligt! :) Det är bara bra med mig.

Vad ska du hitta på för något kul idag när det är valborg? :)



Kramar.

#24 - - Beatrice Jakobsson (foto):

sv: helt klart :)

#25 - - Liza:

sv; Okej :)

Inte så mycket!



vad gör du?

#26 - - W I I I L M A ! ♥:

sv : tack :)

göra något speciellt ? :)

#27 - - I Just Smile- SIMONA ÅGREN ♥:

hej, allt bra idag? :)

kram

#28 - - Anonym:

sv: aha okej, tack <3

#29 - - Josse:

Svar: Trevligt! Ska du fira valborg? :)<3

#30 - - LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus:

Hoppas du får en toppendag! Och ledsen för sent svar...

#31 - - Cajsa:

göres?

#32 - - ♫♪ Sandra T:

ha en bra valborg! :)

#33 - - ♥ ida:

Sv: hehe :D

#34 - - Cajsa:

hehe ok..xD

jag gör inte så mycket. :P

#35 - - Cajsa:

hehehe ja! :D



btw, f5

#36 - - Patricia♡:

sv: Självklart. Det var ju jag som valde det så jag klagar inte;)