Min studiedag med bästaste Albin

Igår på studiedagen var jag bara med Albin hela dan. Jag var aldrig och träffa
Teodor. Det vart missförstånd och vi bestämde en ny dag istället. Så på måndag
ska vi hitta på något och åka hem till mig :) får se till att städa lite gran. Fast
Kalle och Katarina kommer hit till stockholm. Faktiskt, nog första gången -.-'
Kolla, min biologiska farfar typ inte ens är intresserad av mina hemtrakter...
Tur att jag har Keddy. Jag älskar han med hela mitt hjärta ! ♥

Menmen, Albin dagen vart sjukt kul! Vi gjorde en massa olika saker. Inte sådär
sitta och vara osociala mot varann. Utan han mötte mig och så gick vi hem till
han. Och var där inne i typ några minuter, hämtade hans 7 månaders hund
Zoro och så gick vi en långpromenad med honom och kolla på vart alla hans
klasskompisar bor. Och det var intressant. För han visade nämligen upp vart
en av mina bästavänner bor. Nääähää, jag visste inte vart Johanna bor asso xD
Menmen xD vi hoppa studsmatta och åt plättar och lyssna på musik och när vi
va ensamma hemma så satt vi och snacka om allt mellan himmel och jord!
As nice ;)
min dag igår med min underbara vän Albin Hedblom ! :*

#1 - - EMMAS!:

haft en bra dag?:D

#2 - - emma:

sv: 13, durå? :)

haha fin bild;)

#3 - - emma:

sv: okej:) haha ja ;)

#4 - - emma:

sv: haha ja har ingen aning! :)

#5 - - EMMAS!:

najs :D japp:D

#6 - - NikePike:

Tjenixen! Jag har precis startat en lite blogg för första gången! Skulle vara jätte kul om du ville ta dig en titt på den och se om det är nåt! Den är väldigt blandad.

TODELOO

#7 - - N A T H A L I E ♥:

- Finns iaf!

vgd ?<3

#8 - - Gotlänning:

händer i helgen ? :)