Alla människors sårbarhet.

Sårbarheten finns alltid hos alla människor. Fast dem som kan ta både hårt psykisk
och fysisk smärta, kan vara sårbar. Tex; jag. Jag kan ta emot mycke fysiskt och
psykiskt. Men fast jag inte kan gråta, så försöker jag kippa efter andan just nu.
Jag vill verkligen inte till skolan idag.. jag vill bara lägga mig ned i sängen igen och
gråta klart. Men jag vänne ens om mamma kommer gå med på det :///
Det är väll bara att typ stå ut tills kvart i fyra, då jag slutar... Inte mycke jag kan
göra åt.. Men mamma ser hur sårbar jag är just nu, så hoppas att hon förstår att
jag verkligen behöver annat än en fucking skoldag just nu :'(
Menmen, nej nu ska jag väll inte få er bloggläsare deppiga...
Puss <3

#1 - - emma:

GODMORGON!

allt bra idag?

kram :*

#2 - - Gotlänning:

okej :)

ha en fiin dag! :)

#3 - - Anna:

Jag är 13:)

#4 - - Sophie "autophoto":

okej trevligt ^^

#5 - - N A T H A L I E - 16 år & hjärtfel♥:

- vadårå?<3

#6 - - J:

sv:

två veckor!

#7 - - josefine:

okej, allt är bra :)

Vad gör du ?

#8 - - Fanny -Mina val, mina problem:

Vad har hänt? :/

SV, Okej, blev ni också fotade av photomic?

#9 - - emma:

sv: inget, själv? :)

#10 - - emma:

sv: okej :D

#11 - - J:

sv:

japp:D!

allt bra?

#12 - - Gotlänning:

japp! men nu va den extra dålig :(

#13 - - Gotlänning:

njaa, jag anstränger den kanske lite mkt ;) fotboll, ridning, dans osv ;)

#14 - - emma:

sv: hehe va? :)

#15 - - J:

sv:

jorå:)

#16 - - J:

sv:

vad hände då? :p

#17 - - emma:

sv: hih ja :D haft en bra dag då???

#18 - - emma:

sv: hehe jaha.. ja han är bra!! :D

#19 - - emma:

sv: haha ja! :D



vad är det som har hänt..?

#20 - - emma:

sv: din text..?:)

#21 - - J:

sv:

imorse?

#22 - - Anna:

Jepp!

#23 - - Anna:

Varit på Ullared:)

Sj?

#24 - - emma:

sv: oj läste fel..

#25 - - beccis:

imorgon är det freeedag! :D

ska du göra nåt speciellt?

#26 - - josefine:

okej, kollar på tv :)

Haft en bra dag ?

#27 - - emma:

sv: hehe :)

#28 - - emma:

sv: inte mkt, själv? :)

#29 - - emma:

sv: okej :)