#1 - - CAMZIES:

sv; Okej, kompis tror jag:)

#2 - - Mimmi:

sv: Okej, jag gör ett tidsinställt inlägg på 20.00 idag, gör det du med :)

Kram!

#3 - - josefine:

okej, allt är bra :)

Vad gör du ?

#4 - - Sandra:

Vad skönt med lov! :)



Ja creepy men kul.

#5 - - almina&lizette:

så himla härligt med höööstlov!



ska du göra ngt speciellt på lovet eller typ halloween ? :)

#6 - - Fanny -Mina val, mina problem:

sv; Okej, kul (:

#7 - - Rufs Och Kalufs - Din frisör i Stockholm:

Hej!

Är du intresserad av hår och naglar?

Spana in våran frisörblogg i så fall :)



Ha en bra dag!

/Rufs och Kalufs

#8 - - J:

sv:

bor inte nära där, men det är 20 min ifrån mig. varför? :p

#9 - - johanna:

sv: haha, jag vet! :D

#10 - - Anonym:

Härligt!

Med mig är det bara bra :)

Vad ska du göra idag?

kram



Hehe fina kan man inte säga att vi var :p

#11 - - Michelle:

SV: haha :)

#12 - - MADDES:

tack så mycket :)

#13 - - emma:

sv: haha :D

#14 - - Claudia:

Jadå det är bara bra själv då ?

#15 - - Sofia - FotoBlogg:

Sv: Okeej! Jag svarar på kommentarer just nu. Vad händer imorgon? :)

#16 - - FlizanLizan:

sv: hehe okej, jag gör inte mkt :P

#17 - - johanna:

gillar henne inte ändå:$ hahahah

#18 - - lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus:

sv: :)

#19 - - EMMAS!:

sv: hihi ja :')

vad gör dudå? kram

#20 - - sara:

Fin blogg! Vad görs?

#21 - - therese ':

fiin blogg ^^

#22 - - Mimmi:

Men gör ett nu då :)

#23 - - Michelle♥:

SV: joo, han är jättesnygg och söt video eller? :D

#24 - - EMMAS!:

okej najs :D ska snart äta kram

#25 - - EMMAS!:

vad ska du göra sen?:D kram

#26 - - EMMAS!:

ssv: okej ska snart se two and half men på tv :D haft en bra dag? kram

#27 - - EMMAS!:

sv: okej samma här :D görs? kram