Hos tandläkaren♥



Yess ! Idag var jag på tandläkare. Tyvärr så hade jag hål :( buhu !
Så japp jag har borrat idag. Kul :P jag var ensam denna gång på 
självaste tandläkaren ! :) usch, men jag borrade. Så det gick väll
hyfsat. Jag är ju fortfarande bedövad, så det svider åt helvete :(
Illa.. :/ men det kommer väll gå över till slut ! :) om inte..
Önska mig lycka till !
Puss ♥

#1 - - HANNA:

sv: okej! :D vad händer?

#2 - - issa - tjejrappare och låtskrivare:

sv: haha naw:D



vad gör du ikv?

#3 - - elsa!♥:

allt möjligt sj ?;D<3

#4 - - Paulina ♥:

HAHA, jag hatar att gå till tandläkare.. :P

#5 - - lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus:

sv: Helt sjukt... Aja, du förtjänar något bättre i alla fall. Det är ingen ursäkt till att man inte kan ses. Förresten hade jag tänkt ta upp något sådant här i min blogg om några dagar när jag får tid över, för jag är med om precis samma sak hela tiden.. rätt taskigt faktiskt. :/

#6 - - beccis:

så var jag tillbaks på bloggen igen efter en veckas semester i egypten. hade du en bra vecka förra veckan? :)

#7 - - lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus:

sv: Nej, inte utav min kille. Han är lite speciell så där och träffas alltid när jag vill oavsett om han inte kan. Men däremot av mina närmsta vänner (har sammanlagt bara 4 vänner) och det är bara en av dem som inte gör så mot mig...



Det är en skitdålig ursäkt! Fråga honom varför han inte ville ses, för om man är med sin vän/flickvän/pojkvän, så skiter man i om mobilen är laddad eller inte!

#8 - - HANNA:

sv: samma här! vad gör du ?:)

#9 - - malinsfotoblogg.se ♥:

svar: haha okej ^^



tack :)

#10 - - Anonym:

sv: det är bra här ! hoppas det blir bättre :)

#11 - - Michelle:

SV: Hehe aa! ;)

#12 - - Amanda:

Om du har tips på bra bloggar,kommentera mitt inlägg! :)

#13 - - MMEELI.SE / bohofreak:

sv: jaoo:D

#14 - - thaipinnen:

sv; hahah ja :D

#15 - - jennifer:

oj! jag har aldrig haft hål^^

#16 - - Gabriella:

Fin blogg! ;D

#17 - - lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus:

sv: Ja, det är mina vänner som gör så mot mig. Alltid. Det är sjukt störande. Vi har varit tillsammans i 6 månader :) Men innan det har vi varit tillsammans en gång förut och då varade det i 16 månader!



Ja, om han gillar dig så borde ju du gå före mobilen tycker jag... Men han kanske har en annorlunda prioritering.. konstigt isf. :/ Du borde prata med honom! :)

#18 - - 18 år och ung mamma:

okej jobbigt, jodå det är bra

#19 - - emma:

Hej, förlåt för sent svar <3 hur är de? kram

#20 - - lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus:

sv: Joo, det är ju oftast så, tyvärr... Men jag tycker du ska gå rakt på sak. Annars undanhåller du ju information om hur du känner, och då kan allt bli fel. Berätta för honom istället vad du känner. Berätta att du blir ledsen när han gör så.

#21 - - FlizanLizan:

sv: härligt, nja e sjuk :/

#22 - - alice:

åh jag hatar tandläkaren :( hihi

#23 - - anna:

sv_ verkligen :D



vad haru gjort idag?

#24 - - alice:

jaha..men då är det ju helt okej!

jag hatar min tandläkare, hon är så jäävla oförsiktig! allt hon gör, gör ont :(

#25 - - alice:

jag vet :( allt bra med dig annars? :D

#26 - - Felicia ♫:

haha rolig bild!

#27 - - anna:

sV: va härligt (:



ne ja har varit på praktiken, varit hos gyn, varit på stan och klippt mig (:

#28 - - Felicia ♫:

sv: HAHAHAHAHAH neej jag går inte i akido, men ifall du kollar på mina kategorier så ser du att jag går i karate ;) kram <3

#29 - - alice:

jodå det är kanon :D

#30 - - Molly Bergström, UPPSALA:

Önskar dig en fortsatt trevlig kväll :)

#31 - - - Style by Tove †:

sv; Ja, okej bra ;)

#32 - - Gabriella:

Sv: Det var så lite så! :)

#33 - - Monika:

sv; Jaha! Vilken skola går du i? :P

#34 - - lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus:

sv: okej, vad bra! :)

#35 - - alice:

ja men visst :D vad gör du på fritiden då? :=

#36 - - Molly Bergström, UPPSALA:

Tackar ;D vad gör du?

#37 - - jimlindeborg - du vet att du vill kolla:

Hej, det har varit dålig uppdatering på bloggen, så förlåt för sent svar.



Allt bra med dig? :)

#38 - - hanna ♡:

:D

#39 - - Molly Bergström, UPPSALA:

sköönt :) nej jag gör inte mycket alls :P

#40 - - Dragana:

Vad jobbigt med borrandet! Jag avskyr tandläkare och jag bodde typ hos de ett tag... :S