Försenad

Tjo


För tillfället sitter jag här och lyssnar på Eminem-Infinite :)<3
Kan lägga in den så ni oxå kan få lyssna på den :D
Men nej idag kommer jag komma försent till skolan med flit :P
Felix och jag ska vara idag :D så jag vill ha lite fint i mitt rum ;)
Så ja, då ska jag fixa fint i mitt rum medans jag fixar mig själv ^^ :)
Men okejokej, egentligen borde jag inte sitta och blogga för tillfället :P
För att jag kan bara komma mer och mer försent för det :P
Men asså första ämnet är ändå NO , har VG i det, men ändå xD
Det roliga är, att skaffar jag inte en bok tills idag, kan jag inte lämna in läxa imorn xD
Läsloggen, men det är inte mitt fel. Jag har letat efter bok, men finns ingen :P
Men aja, ska väl kolla på listan och se vilken jag kan välja istället :)
Måste finnas någon rätt så bra, som jag har lust att läsa och skriva om :P
Fick man välja, vet ju alla här vilken bok jag skulle ha valt xD
Inte så svårt att gissa ut, för att det ända jag typ läser är vampyr-böcker :P
Mer spännande m.m :)
Men nej nu ska jag gå och fixa mig, äta frulle och fixa rummet sedan dra :)
Måste väcka lilla Felicia oxå ;D
Puss ♥