FRÅGESTUND !



Japp! Min första frågestund.
Nu kan ni få svar på era frågor, tills en vecka framåt.
Och efter det kan ni får svar på frågor efter :)
Lycka till alla ! ♥

#1 - - Johanna Rapp:

Varför började du blogga?

Gillar du någon?

Har du några syskon?

Vad är dina intressen?

Har du en kamera, isåf vilken?

Vad tycker du om min blog?

#2 - - 已知 Mohammedi Al-debis™:

vem gillar du mest om, din mamma eller pappa?

var bor du? trivs du i din stad?

hur gammal är du?

tycker du att jag är fin?

#3 - - MemeliaN - elva årig bloggare!:

Sv:

Hur gammal är du?

Favofärg?

Hund/katt?

marsvin/hamster?

vad tycker du om min blogg? :)

#4 - - Anonym:

Sv: Hoppas du röstar på mig också då! :)

Jag ställer en fråga nu också "Hur många läsare har du per dag"!

#5 - - Julia:

Fin blogg! Rösta gärna på min klänningdesign som finns på min blogg :)

#6 - - Emelie:

snackar du med nån speciell kille just nu? isf vem? berätta lite om han :)

#7 - - johannahtuolja:

vars bor du?

hur länge har du bloggat?

hur lång är du? :)

KRAM!

#8 - - Amanda Jonsson:

vilken är din naturliga hårfärg? har du färgat håret någon gång? :)

#9 - - Jonatan:

Har du pojkvän?

#10 - - Sara:

Ditt drömresmål? :)

#11 - - Josefin:

Finns det något allmänt tips du vill dela med dig av?

#12 - - Princess<3:

favorit färg?^^

#13 - - Anonym:

hur lång är du :)?

vill du vara längre/kortare isf vilken längd?

vart handlar du kläder ;)

tkr du att du är mest populär, eller mest hatad

kram <3

#14 - - Anonym:

.Bäsat outfiten ?

.Bästa semstern ?

.En favorit affär ?

.Har du syskon ?

.Isf vad heter dom ?

.Favorit mat ?

.Ditt dröm utseende ?

.Gillar du min blogg ?

#15 - - felicia :):

1. Hur tycker du en bra blogg ska vara?

2. Vad tycker du är roligast med att blogga?

3. Längste förhållandet?

4. hur många läsare har du?

#16 - - iingetnaamn:

banan eller ananas ? :'D

#17 - - tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster:

Har du någon idol? :D

#18 - - Yohanna:

Om du fick välja vilket djur som helst att ha som husdjur, verkligt eller overkligt, vilket hade du valt då?