Juldesign eller inte ?♥



Ja, vad tycker ni bloggläsare? Är min header snygg som den är
eller ska jag byta till lite mer juldesign? ;) asså hur får jag väll
lista ut då ;) om 10 kommenterar att jag ska byta, så byter jag.
Om jag inte får 10 som vill att jag inte ska byta, så byter jag inte ;)
Kommentera gärna vad ni tycker ! :) pussar ! ♥

#1 - - emma ♥:

sv: härligt! jodå, det är toppen :)

kram

#2 - - EMMAS!- julkalender i bloggen:

Kul att du är med i min julklappskalender :D Kika in imorgon efter kl 07.00 så hittar du vinnaren + en ny tävling :D kramis

#3 - - emma ♥:

sv: försöker plugga lite, har prov imorgon :( dusj? ;) kram

#4 - - lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus:

Byt du! :)

#5 - - alice:

ja precis!

#6 - - emma:

de syns inte :o

#7 - - jimlindeborg - du vet att du vill kolla:

Sv; njaaa, vet inte om det har mojnat nu :)

#8 - - elsa!♥:

duja!<3

#9 - - alice:

nja...vadårå? :D

#10 - - lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus:

sv: lugnt :D

#11 - - Frida:

Tycker du kan byta, alltid roligt att variera sig lite :)

#12 - - EMMAS!- julkalender i bloggen:

neej de är dom som följt reglerna så lottar jag ut nån bara :) Kram

#13 - - tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster:

sv; Haha aa :)

#14 - - tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster:

Hihi aw sötis! ;d<3

#15 - - jimlindeborg - du vet att du vill kolla:

SV; haha härligt ;)

#16 - - Linnea Matros:

Du borde byta, kul med lite variation ibland! =D



Var gärna med och tävla om ett Iphone 4/4s skal i min blogg. Perfekt julklapp till dig själv eller någon vän!

http://linneamatros.se/2011/november/tavling-iphone-skal-1.html

#17 - - 18 år och ung mamma:

Tack så mycket :D



KOmmentera gärna mitt inlägg om vad du skulle vilja läsa mer om i bloggen osv =))

#18 - - FlizanLizan:

sv: allt bra? :)

#19 - - Melinda Nyrén:

Okej! Jag tycker du ska ha en juldesign :)

#20 - - Felicia ♫:

din header är fin som den är nu, men det är roligt med ny design :)



sv: jaa så söt! <3 inget typ :) händer i helgen? kram <3

#21 - - Louise:

har du haft en bra torsdag? :)

#22 - - Monika:

sv; haha, min kompis fixa nog det bättre än mig! xd vad ska du hitta på i helgen? :D

#23 - - alice:

okej...vadårå? :)

#24 - - elsa!♥:

fin blogg du har!<3

#25 - - emma ♥:

Sv: provet är om hårfärg, haha.

Usch då, låter inte så roligt :)

#26 - - jimlindeborg - du vet att du vill kolla:

Sv; haha! :)

#27 - - lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus:

sv: Hoppas du får en bra kväll! :)

#28 - - EMMAS!- julkalender i bloggen:

hehe nee de blir de inte =) kram

#29 - - malin:

:)<3

#30 - - Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.:

Hej fina du! Va gärna med och tävlar om dagens blogg

http://sense.webblogg.se/2011/december/vinnaren-bli-dagens-blogg.html

:)

#31 - - Millah - mamma till Amilia ♥:

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

#32 - - Dragana:

Din design är fin som du har nu, men har du möjlighet att byta till Jul design är ju det jätte roligt! :) Så jag tycker att du ska göra det.

#33 - - hanna ♡:

okej, hihi :D

#34 - - hanna ♡:

står i inlägget!:)

#35 - - LIENE:

Tycker du ska byta för det är kul med jultema:D

#36 - - hanna ♡:

yesbox :D

#37 - - Alexandra Kjellman:

Kan ju vara kul att köra på jultema! =)

#38 - - JOSEFINE CHRISTIANSSON:

SVAR; Har du planer inför idag ? (Fredag) :)!

#39 - - EMMAS!- julkalender i bloggen:

Hej! Nu hittar du vinnaren från igår och en ny tävling i lucka nr 2:) länk: http://eemma.se/2011/december/julkalender-lucka-nr-2.html#comment

#40 - - elsa!♥:

hihih<3

#41 - - malin:

Ja inte så mycket,

ska till skolan.

Sj ?:)

#42 - - Felicia ♫:

sv: dansuppvisning! hur mår du? kram <3

#43 - - elsa!♥:

juldesignen ska du ha!<3

#44 - - DIANA ÖSTERBERG:

juldesign :)

#45 - - johanna:

juldesign! det e as mysigt :D

#46 - - EMMAS!- julklappskalender i bloggen:

tycker du ska ha de :D de är kul ju =)



var gärna med i dagens lucka :)

http://eemma.se/2011/december/julkalender-lucka-nr-3.html#comment



kramis

#47 - - Monika:

Jag tycker du ska ha en! :D

#48 - - JOSEFINE CHRISTIANSSON:

den är snygg den du har, men det blir juligt och mysigt med en lite mer juligare, såå bytt förfarao :D