31 December ♥

Japp! Nu tror jag att det är bestämt! Vi kommer vara 14 personen och två hundar. Alltså
16 pers! Wow :O tur att vi nu bor i ett radhus ! xD men det blir jag och min familj, sen
tvillingarna och Anna och Janne, Nina och Wille (Atschoo och Carsh eller nått) och sen
Mats och Theodor och sen Josefin och Mathias! 16 pers xD wow, undra vad vi ska göra?
Haha går vi inte ut eller de äldre tvingar oss att göra något med dem, så tror jag annars
att det blir tråkigt nog data :P vad annars ska man göra? Jag tror säkert att Mathias och
Theodor tar med sig sin data så de fyra datanördarna (wownördarna) kan spela tsm -.-'
Nää, usch vad tråkigt ! Men sådant är livet och hoppas det blir en bra nyårsafton ! :) ♥
Pussar ♥

#1 - - a m a n d a s f o t o:

sv: hihi :D



men du snälla, gå jätte myga gärna in och registrera dig här ->



http://amandapersson.blogg.se/2011/december/tjana-pengar-pa-din-blogg.html#comment

#2 - - martina:

Gott nytt år! :)

#3 - - johanna:

nu är min tävling avslutad. Gå till min blogg för att se om du vann :)

direktlänk: http://johannalives.blogg.se/2011/december/vinnaren.html

#4 - - MATILDA ROSQVIST 14 ÅR:

Önskar dig gott nytt år i förskott :D kram

#5 - - J:

sv;

görs?:D

#6 - - Annie:

sv:HAha ja jag har skrivit till dig också ;D

#7 - - Daniella:

Gott nytt år på dig :) Hoppas att 2012 blir ett bra år för dig. Ha det fint!

#8 - - Helen:

Gårdagen var var toppen, dagen idag har mest varit stressig tyvärr. Hur har din sista december varit?

#9 - - a m a n d a s f o t o:

sv: för att du inte har ett bankkort?

det har inte jag häller, men dom sätter in pengarna på min mammas kort! Så får jag av henne :D

#10 - - johanna:

sv: haha trodde inte någon skulle ha rätt... ;)

#11 - - a m a n d a s f o t o:

SV: sry ;)

#12 - - kaffehörnan:

Oj de var svårt, har så mkt på gång med massa idéer

Många idéer är till bloggen



Kaffehörnan on tour



Nu är de ej nån snö, men om den kommer o smällt bort, ska jag åka buss,tåg runt småhålor o se om dom håller tiderna, ska skriva om de här



Hoppas skapa lite samarbeten under året