31 mars - torsdag 💕

 
Det Àr precis sÄdÀr som jag kÀnner för tillfÀllet. Och sjÀlvklart Àr det min finaste Niclas som Àr den som
förgyllar min dag sjÀlvklart. Speciellt dÄ han kom hem idag frÄn kryssningen, mÄr sÄ bra nu. BÀttre Àn innan!
 
Idag sÄ arbetade jag ett dagpass och det skulle Àven ha varit ett möte med min samordnare idag men
hon glömde visst bort mig, men aja det fÄr bli en annan dag istÀllet. Men annars gick det bra pÄ arbetet.
 
Åkte hem och tog det lugnt hemma och dĂ„ mamma kom hem vid typ fem tiden sĂ„ Ă„kte vi tillsammans
till centrumet för att vi skulle ha lite mor och dotter tid. Blev att fÄ hem en brun skinnjacka ifrÄn H&M. Jag Àr
fortfarande kluven pÄ om jag tycker omd en eller ej, men förhoppningsvis sÄ behÄller jag den! För den Àr
ÀndÄ otroligt fin. Annars sÄ kom Niclas hem vid halv Ätta tiden och lyckliga jag blev vÀldigt lycklig. Jag har
verkligen saknat honom, Àven ifall att det var lite över 24 timmar sedan vi trÀffades. Typ 30 timmar. Men det
Àr hÀrligt att fÄ vara borta ifrÄn varandra en liten stund sÄ att vi kan sakna varandra mycket. Nu blir det att
bara ta det lugnt och njuta av sista dagen i mars mÄnaden. Och hoppas pÄ att natten idag blir bra dÄ jag
hade svÄrt att sova igÄr - men jag tror att det var pÄ grund utav att Niclas inte var nÀrvarandra som han
alltid Àr - men den hÀr natten kommer att bli mycket enklare. Jag hoppas pÄ det, det behövs inför arbetet.
 
Hoppas att er torsdag har varit bra idag!
 
Kram 💕
#1 - - Bambi:

Kommer man fÄ se bild pÄ jackan dÄ? :D

svar: Tack för din kommentar. Jag vet att man inte borde bry sig om sÄnt dÀr och pÄ just det sÀttet tog jag ju inte Ät mig. Speciellt inte med tanke pÄ att jag gör det rÀtt klart för vad som kommer att finnas i min blogg. Men ÀndÄ... Jag skrattade först... sen blev jag typ arg. Det var en negativ kommentar om mitt innehÄll utan att personen ens hade lÀst. LÄter kanske knÀppt - men det kÀndes sÄ olustigt pÄ nÄ vis. Som mÄnga har kommenterat. Varför skriver man ens dÄ? ^^

#2 - - Flisan:

sv: tack sÄ mkt :)
idag Àre jobb och gym som gÀller :P

#3 - - Anita:

Svar; Nya jobbet kommer innefatta bÄde vÀxter och djurfoder. SÄ blir lite allt möjligt, men inte bara vÀxter

#4 - - Tilda:

vad mysigt att han Àr hemma igen! :)