Om den 28 och 29 februari - söndag & måndag 💕

 
Söndag:
I lördags till söndags natt har jag sovit bra emellanåt samtidigt som jag inte har sovit så dåligt på länge!
Vi (jag och Niclas då) sov i vardagsrummet hos min moster och där har dem en gammal klocka som slår klock
slaget vid varje halvtimme och hel. Jäkla vad rädd jag blev flera gånger då det smällde till haha. Men gick upp
tillsammans med mina föräldrar, morbror samt killen vid 7.00 och åt en riktigt god frukost! Sedan blev det lite
mys med mormor och morfar och resterande familjen som bodde där innan jag och min familj begav oss av 
mot Stockholm igen. Haft en toppen söndag-dag där. Alltid lika trevligt att få umgås med sina favoriter hehe!
 
När vi kom till Stockholm så hämtade jag och killen mina glasögon och jävlar vad jag är nöjd över dem!
Åt sedan mästergrillens hamburgare och sedan så skjusade fina killen in mig till jobbet där jag avverkade ett
kvällspass på 7 timmar. Kämpigt är det ibland på kvällarna, men det gick ändå bra som det oftast alltid gör.
Vid slutet av passet och då jag bytt om så stod finaste pojkvännen utanför och hämtade upp mig. Sedan så
gjorde han iordning lite middag med bacon och spagetti, tittade på teen wolf och sedan somnade jag snabbt.
 
 
Måndag:
I morse så vaknade jag lite senare än vad jag brukar få göra då jag ska jobba ett dagpass och glad var
jag! Fick börja 8 idag istället för sju och som sagt var jag väldigt lycklig över det! Fick ta bilen till arbetet oxå
som var riktigt skönt! Men påväg till arbetet fick jag ett sms av min samordnare där det stod att jag egentligen
skulle ha fått vara ledig idag men att hon som fixar pass till timvikarier inte hade sätt att det är den här veckan
som jag börjat på mitt vikariat haha. Jag kände att jag inte kunde göra så mycket annat än att dra mig in till
arbetet iallafall och där slutade jag 14.00 så det gjorde mig ändå inte så jätte mycket. Det gick också bra idag
på arbetet och idag fick jag arbeta med samma kvinna som jag alltid har arbetat med samt en ny. Jätte trevligt!
 
Efter arbetet hämtade jag upp finaste killen som hade klättrat och gått en promenad och sen så åkte vi
hem och tog det lugnt tillsammans. Jag kände att mina glasögon satt lite konstigt på näsan samt att glaset
hade hoppat ut? Jahapp, så är det då man är nöjd haha. Så jag och killen drog oss ner till centrum för att fixa
med glasögonen och visade sig att något med bågen är typ felbyggt eller liknande, så han som hjälpte mig sa
att han skulle beställa in nya bågar till mig så att det ordnas. Jag får använda glasögonen tills att dem nya 
bågarna kommer att komma, men finns risk att skruven hoppas av igen, men då skulle jag bara komma till
dem igen så skulle dem försöka fixa en nödlösning tillsvidare. Snällt att man får sådan hjälp! Sedan blev det
att ta det mer lugnt, se på ett avsnitt av teen wolf och äta chili con carne. Nu blir det ännu mera slappkväll
inför dagens arbetsdag imorgon. Femte arbetsdagen utan ledighet och fyra dagar till med tisdagen inräknad.
 
Btw: jag ber om ursäkt för att jag inte har hunnit med inläggen som jag ska egentligen ha skrivit idag.
Och inlägget om frågestunden som ska avslutas imorgon kanske eventuellt måste fortsätta ett litet tag till.
Till typ onsdag eller torsdag istället för morgon, men då har ni fler chanser att komma på fler frågor. Inlägget.
 
Hoppas att er måndag och start på vecka 9 har varit super bra idag!
 
Kram 💕
#1 - - therese:

Haha, men jag älskar såna klockor dock. Min farmor o farfar har ett gammalt gökur, tycker att det är så fint & mysigt! :)
Kram

#2 - - Moa:

vad spännande med glasögon! Så kul!
min start har varit bra! Dock lite trött men det är man ju nästan alltid;)

#3 - - Petra:

Låter som bra dagar du har haft

Sv nä verkligen inte

#4 - - Petra:

Sv okej

#5 - - Petra:

Sv härligt stt du har haft bra dagar trotts arbetet

#6 - - Petra:

Sv ja dom är bra dessa eos vad kul att höra :)

👍🏻

#7 - - Petra:

Sv ja det håller jag med om men fick ett erbjudande pä apoteket då jag fick gratis eos och det tackar man inte nej till.

Vad härligt att du är nöjd

#8 - - Ellen Gräntz:

Så gott med chili con carne!

#9 - - Anita:

Skönt med liiite sovmorgon! Kram

#10 - - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Fy såna där klockor :-p.

#11 - - Amanda CL:

är det den almanackan du har gjort själv som syns på fotot? :) snygg!!!

#12 - - elin:

Sv: Ja super gott , då får du äta det snart tycker jag! :)

#13 - - Emelie Andersson :

Sv: ja jag har en väldig otur, fattar inte varför ;)
Så lite så, hoppas att du blir nöjd med frågorna. Det gör inget, det kommer ju fler gånger :) <3

#14 - - Elena:

Ja, du har helt rätt!
Hoppas du får en fin Tisdag! :)

#15 - - Tuva Björnwall:

Så fin du är!! ^^

#16 - - Tilda:

Haha läskigt med klockan! :)