Kvällsfunderingar & uppdatering

Behovet om att återigen få uppdatera denna blogg är stor. Varför vet jag inte. Kan mycket väl handla om att jag saknar blogg.se även fast att jag trivs bra på WordPress. 
 
Idag fick jag sista resultatet för mina uppsamlingstentor, vilket visade att jag fått ett ytterligare U. Av fyra uppsamlingstentor fick jag fyra U. Hur det ens är möjligt kan jag tyvärr inte svara på. Det innebär däremot att jag behöver fortsätta kämpa vidare tills att jag får ut mitt legitimation så att jag kan arbeta som legitimerad audionom. 
 
Fortsatt fin höst har vi. Idag, likt de tre senaste dagarna, har det varit strålande solsken och blå himmel. Sensommaren är påtaglig när man till och med inte känner ett behov av att ha jacka på sin promenad. Idag var jag ute på en andra träff med en ny mamma som jag träffade för första gången den 13/9. Det var som senast, trevlig och lättsam träff med bra väder och trevlig promenadstråk. 
 
Denna vecka blir det fortsatt plugg på statistik och på fredag blir jag förhoppningsvis av med tentan för gott! Vi får hoppas vädret håller i sig, då det är himla mysigt med Sensommaren och vackra/ljusa dagar. 
 
För er som läser önskar jag en fin fortsatt vecka!