Jul, födelsedag och studiesnack

God fortsättning!
 
Här har vi både tampats med barnförkylning och studier. Det har varit så mycket på sistone att jag knappt hunnit med annat än att ägna tid åt plugg och min son. Så blir det väl! Lillen fyller inom kort ett helt år, det är för mig helt galet, vart har tiden flygit iväg? Älskar all tid jag får tillsammans med min familj och njuter till fullo! 
 
Inga direkta planer har vi än så länge på hans födelsedag. Dock är min make ledig ifrån sitt jobb och vi kommer att behöva städa en hel del för att få lägenheten fräsch tills dagen efter, då det vankas kalas för lillen. Hans allra första kalas, helt galet! Inget speciellt tema kommer det att bli eller något speciellt firande. Jag har köpt babblarnas servetter och bolibompa babys presentpapper, bara för att han tycker om dem figurerna. Till fika planerar jag att göra sedvanlig fika med socker till oss som kan äta det och glutenfri- och sockerfria varianter från mellistipset till min älskade son och min faster. 
 
Hans första jul blev himla magisk och fin. Firades tillsammans med hans morföräldrar, min faster med familj och min farfar. Han fick många fina leksaker och kläder och det märktes att han njöt av att stå i centrum. Alltid fint och uppskattat att få fira sådana här viktiga högtider och dagar tillsammans med kärleksfulla personer som uppriktigt tycker om min son. 
 
Nu väntar jag på svar ifrån min B-rapport. Jag lämnade in rapporten den 20 december och jag hoppas innerligt att jag kommer att få ett godkänt betyg alternativt mindre komplettering som leder till ett godkänt betyg. Återstår att se! Inom kort går vi in i nytt år och nya tag med studierna, där jag ska börja skriva på en ny C-uppsats tillsammans med en god vän, jag ska skriva barnaudiologitentamen i april och förhoppningsvis klarar jag statistiktentamen i augusti på femte försöket! Sedan hoppas jag, med hela mitt hjärta, att jag nu kommer att klara mig så att jag kan till hösten börja arbeta som legitimerad audionom.
 
Ha det fint!