Blus frĂ„n wish 💕

 
Den gör sig inte riktigt rÀttvis pÄ bild men oj sÄ himla vacker den hÀr blusen Àr! Favorit fÀrg pÄ blÄ och jag 
Àlskar hur bra den sitter pÄ mig. Jag köpte den frÄn wish och mÄnga brukar sÀga att deras klÀder Àr hur 
dÄliga som helst, men det gÀller ju förstÄs att dÄ Àven hitta klÀder frÄn affÀrer som inte har dÄlig kvalité. 
Jag Àr super nöjd och tror inte att jag betalade mer Àn 90 kr, sÄ runt 70-80 kr för den hÀr blusen!
#1 - - NICOLE:

NÀmen sÄ kul med ett sÄ lyckat köp ifrÄn Wish :D Ser jÀttefin ut. SV: förstÄr att det blev segt av att jobba sÄ mÄnga dagar i strÀck ;) Men hoppas det gÄtt bra :)
Ja men eller hur det hoppas jag med :) . Å jobbigt :(

#2 - - Miss Jennifer:

SÄ fin den Àr :D Du klÀr i den :D

#3 - - Carro:

SĂ„ fin :)

#4 - - Pauline:

vad fin! :)

#5 - - Wanderlust by Jona:

Verkligen sÄ fin fÀrg pÄ den! :)