28 februari - onsdag 💕

 
Helvetisk dag idag och startade redan vid 6:10. Tunnelbanan var det strul med men det löste sig sÄ jag hann ungefÀr prick till jobbet & sÀtt Äter som koordinator. Men enbart halvtid eftersom att en usk blev sjuk & jag fick jobba hÀlften pÄ golvet & hÀlften som spindel i nÀtet - och tufft var det men det gick! Blev Àven bjudna pÄ "influensa tÄrta" idag till APT mötet som plÄster pÄ sÄren för alla vÄra influensa patienter. Gott!
 
Efter ett tungt pass ville jag bara hem till soffan & mysa ned mig denna vinterdagen, men dÄ blev det istÀllet Äter problem med tunnelbanan. Jag hoppade pÄ tre tunnelbananor & ingen kunde ta mig hemÄt - sÄ efter att fÄtt kliva av för tredje gÄngen ringde jag min bror som mer Àn gÀrna ville hÀmta upp mig. SÄ efter lite mer Àn en timme kom jag Àntligen hem! Jag var sjÀlvklart helt slut efter den hÀr dagen men min kÀra Niclas ville stuva om Äter i sovrummet & nu Àr killen min sÄ nöjd sÄ nöjd! Snart ska jag Àta god middag med min kÀraste & nog gÄ och lÀgga mig tidigare idag.
 
Kram 💕
#1 - - NICOLE:

Nej sÄ trÄkigt att tunnelbanan krÄnglar :(( Men gott med fika! =) SV: ja det Àr hÀrligt att fixa naglarna :) Blir sÄ glad av det! jaa gör det, de Àr sÄÄ vÀrt tycker jag!
Hm vad mÀrkligt.. hoppas du fÄr till det!

#2 - - Mirre:

Ska ocksÄ gÄ lÀgga mig tidigt typ nu somnar ju i soffan hÀr. DenhÀr tÄrtan sÄg god ut

#3 - - Alice:

Usch dÄ, hatar nÀr kommunaltrafiken krÄnglar, sÄ jobbigt! Men gott och snÀllt med tÄrta ju. ^^

#4 - - Nathalie Tegelstam:

Mums, de sÄg gott ut!

#5 - - Anita:

Men gud sÄ gott :D

#6 - - Maria at Inredningsvis:

MMM vad gott det sÄg ut :) man mÄste frossa goa grejer i detta skitvÀder haha

Veckans vackraste Instagramhem idag pÄ bloggen:)

Ha en kanon vecka! LOVE Maria