31 oktober - tisdag 💕

 
HallÄ hallÄ. Sista dagen pÄ oktober Àr det idag och Àven halloween! De har varit tvÄ barn som knackat pÄ
hos oss, men nÄgot jag inte Àr ett sÄ stort fan utav om jag ska vara Àrlig. Aja, annars sÄ steg jag upp tidigt ifrÄn
sÀngen och fick skönt nog skjus nog mer Àn halva vÀgen till arbetet utav min kÀra mor. PÄ arbetet gick det bra,
samma grupp och samma sjuksköterska med enstaka nya patienter. Efter arbetet tog jag mig till mötesplatsen
med mamma och vidare Äkte vi till Martin Olsson för att handla inför pappas kalas pÄ torsdag med min storebr-
or. Annars har jag efter det bara umgÄtts med min mamma, lagat mat tillsammans, Àtit tillsammans som en
familj vilket jag tycker Àr sÄ mysigt och sedan myst framför halv Ätta hos mig med kaffe & delikatoasken. Mums!
 
Imorgon Àr jag ledig skönt nog och ska dÄ nog bara ta det lugnt och hoppas pÄ en sovmorgon. FÄr se om
jag gÄr och lÀgger mig tidigt Àven eller ifall att det blir en sen kvÀll Nyss pratat med min mest Àlskade pojkvÀn
som trist nog verkar ha det jĂ€tte trĂ„kigt. SĂ„ trĂ„kigt att höra.. Men men, inget vi direkt kan göra Ă„t tyvĂ€rr. Även
fÄtt reda pÄ schemat inför jul och arbetar julafton, men semester annars i 13 dagar skönt nog. Inte helt sÄ nöjd,
men rÀtt sÄ ÀndÄ om jag bara kan rÀtta till nÄgra enstaka pass. Men nej, nog snackat om det och nu blir det allt
serier och godis. Mums!
 
Kram 💕
#1 - - Jessica Högberg:

Stackars pojkvÀn men att ha trÄkigt gÄr att göra nÄgot Ät...

#2 - - EVELINA:

Jag har Ànnu inte varit med om att nÄgon knackat pÄ dörren pÄ Halloween, Àr inget stort fan sjÀlv heller och firar inte. KÀnns sÄ konstigt att börja fira nÄgot pÄ det viset nÀr man inte gjort det tidigare, och sÄ har vi ju pÄsk dÄ barnen gÄr pÄskhÀxor :)

Hoppas du fÄr en fin ledig dag!

#3 - - Lillabus:

HÀr knackade det pÄ dörren tvÄ gÄngren igÄr. Vi hade köpt hem godis ifall de skulle komma nÄgra under helgen, men vi hade ju nÀstan Àtit upp allt sjÀlva. Tur vi hade lite kvar.

Skönt med lÄng semester vid jul sen :)

#4 - - lars:

Underbart att du jobbar som sjuksköterska. Jag beundrar all som Àr i vÄrdsvÀngen