31 juli - mĂ„ndag 💕

 
HallĂ„ hallĂ„. Idag sĂ„ vaknade jag upp i vĂ„r alldeles egna sĂ€ng för första gĂ„ngen pĂ„ en veckas tid. Åh sĂ„
skönt det var ska jag tala om för er! Steg upp kvart i nio och fixade i ordning mig en god frukost, vilket jag inte
har gjort pÄ evigheter heller. Yoghurt, flingor och en kopp kaffe. Perfekt! Framför ett avsnitt utav shadowhun-
ters. OcksÄ sÄ mysigt! Resten av dagen har vi tagit det lugnt. Niclas gjorde smörstekta rödbetor & morötter
med kokt fÀrsk potatis och chorizo korv med creme fraiche till lunch. Mums ska jag tala om för er! Det var str-
Älande solsken sÄ att vi passade pÄ att ta oss en promenad innan vi hoppade in i bilen och styrde den till bil-
sjukhuset som jag Àlskar att kalla mekonomen för haha. DÀr kikade min barndomsvÀn pÄ vÄr bil och nu Äter-
stÄr att se vad som hÀnder och sker.
 
Har precis skurit sallad, tagit fram dressing och en massa annat och nu snart blir det middag snart dÄ
Niclas Àr klar med sitt rakande. Mums! Resten av kvÀllen blir att ta och mysa hemma i vÄr Àlskade soffa!
 
Kram 💕
#1 - - Erika:

LÄter som en lugn och hÀrliga dag :)

sv. Ja, mini anlÀnde till vÀrlden förra veckan :)

#2 - - Linnea Kinis:

alltid skönt med sin egna sÀng efter ett tag borta :)

#3 - - Denise:

Alltid skönt att komma hem efter ett tag borta! :)

#4 - - Emma:

Åh de Ă€r sĂ„ skönt att fĂ„ vakna upp i sin egen sĂ€ng!

sv; SKönt de :D

#5 - - Matilda Berlin:

Gu vad skönt att fĂ„ vakna i sin egna sĂ€ng! Är ju verkligen nĂ„got speciellt =))

#6 - - Hanna:

Hehe ja jag kan hĂ„lla med om att den inte Ă€r as god men Fyfan va den hjĂ€lper! Dricker varje dag för att fĂ„ i mig vitmaniner och de som behövs 😍

#7 - - Natalie:

Det Àr underbart att vakna upp i sin sÀng!!

#8 - - Kattis:

Borta bra men hemma bĂ€st!â˜ș LĂ€t som ni hade en bra tripp till GĂ€vle iaf! Hoppas det gĂ„r bra med bilen nu ocksĂ„!â˜ș

ps. Jag har en ny souvenirtĂ€vling igĂ„ng nu som lades ut i söndags pĂ„ bloggen...tĂ€nkte du ville vara med Ă€ven denna gĂ„ng och kanske bli den första att vinna tvĂ„ gĂ„nger!😉

#9 - - NICOLE:

Mysigt med en lugn start pÄ dagen och Àven en oplanerad och skön dag :D SV: ja det var verkligen riktigt goda!! Jag ser framemot att köpa fler juicer dÀrifrÄn :D
Jag lÀser inte sÄ mycket överhuvudtaget, har inte riktigt ro till det just nu och lÀser jag Àr det ju skolrelaterat :)

#10 - - Asylmamma:

Haha, vad fint att du kallar det bil-sjukhuset 💕