Veckans inlägg - kärlek: romantiska dagen 💕

 
Vilken dag i december har hittills vart den mest romantiska dagen?
 
Oj, gud så svårt. Alltså även fast jag mer än gärna vill säga vår tre års dag, var nog ändå alla dagar. Jag kan
inte bestämma en enda dag som var den mest romantiska. Det var en väldigt svår fråga som jag skrev till mig
själv. Men någon av alla dagarna som jag nu verkligen kommer ihåg det var i torsdags och under nyårsafton!
 
 
💕
#1 - - Alice:

Åh vad fina!!

#2 - - Beatrice:

Fina ni är!

#3 - - JoJo:

sv; kul att du gillar dom! :D

ja bebis doris är jättesöt :) måste se om hitta doris då jag somnade ifrån slutet. hahaha xD

tack själv tjejen! :)

vad kul att du har fått hem dina arbetsskor nu och att du är så nöjd med dom! :D

ja men det är helt rätt. man ska passa på att fira och leva fullt ut medans man kan! :)

tack. min nyårsafton var fin :) hoppas att din också var det och att du har fått en bra start på det nya året :)

kram 💕

#4 - - Anonym:

Svårt att välja bara en dag när ingen dag är riktigt den andra lik men dom är bra allihopa!😋

sv: kan säga att det var inte alls fel att fira nyår såhär i en storstad nere vid medelhavet!😀

Haha kör inte heller med så mycket löften för det nya året utan mer önskemål och målsättningar!☺

#5 - - Petra:

Kul och läsa .

Fin bild på er

#6 - - Josefine:

Mysigt!!