31 augusti - torsdag 💕

 
GodkvÀll pÄ er allesammans! Sitter för tillfÀllet i min alldeles egna soffa i min alldeles egna lÀgenhet. &
hur skönt Àr det inte egentligen?! UngefÀrligt precis hemkommen ifrÄn ett kvÀllspass som har gÄtt bra. Tungt,
dÄ det Àr oerhört, ovanligt, tungt just nu och blev bara tyngre ju mer arbetsdagen gick. Men det har gÄtt bra! 
Min kÀra far hÀmtade mig och skjusade hem mig och all packning, hehe. InvÀntar för tillfÀllet min killes syster
som sover över hos mig idag och invÀntar killens samtal. Annars vart jag vÀckt klockan 06:30 och steg upp för
att jag skulle packa om lite. Sedan har jag tittat pÄ guardians of the galaxy vol 1 & 2. Annars har jag bara
tagit det lugnt hemma - inte mÄtt nÄgon vidare. Men ja fÄr vila ut imorgon.
 
Vill Ă€ven passa pĂ„ att sĂ€ga GRATTIS till min Ă€lskade morfars födelsedag! Älskar dig ♄
 
Kram 💕
#1 - - Emelie Andersson :

SÄ fin du Àr! :)
Ha en bra fredag!

#2 - - NICOLE:

Fy sÄ jobbigt att det Àr sÄ tungt :(( Men skönt att du nu var hemma nÀr du skrev :D Inte mycket som slÄr att vara hemma ;) SV: hihi jaa en hÀrlig sommar har det varit tycker jag =) Ja vad hÀrligt att han kommer hem idag! Har ni nÄgra roliga planer? =)

#3 - - Emilia:

Hoppas du mÄr bÀttre snart! Kram