30 april - söndag (valborgsmässoafton) 💕

 
Godkväll! Min valborg startade med att gå upp tidigt för att ta mig in och arbeta ett dagpass. Ett lugnt bra arbetspass. Efter arbetet tog jag mig en promenad på max 20 minuter och njöt av solen och ett samtal med min kära mormor! Mötte upp killen och tillsammans handlade vi det som behövdes till hemmet + valborgsmässoafton. Myst framför shadowhunters och ätit pepparbiff med rotfrukter och till efterrätt åt vi fruktcoctail. Så gott & så lyckat! Svärmor var även gullig och kom över tidigare under dagen för att droppa av en bukett rosor + 2 whiskyböcker till Niclas som en "krya på dig" present då han nu imorgon går in i fjärde veckan som sjuk. Stackaren!! 💕
 
Men som sagt en lyckad valborg har vi haft idag & det hoppas jag att ni också har haft!!
 
Kram 💖
#1 - - Ida:

Gott!

#2 - - Pauline Hurtig:

åh så god efterrätt!!

#3 - - Matilda Berlin:

Hoppas du hade en jättebra kväll! Kram

#4 - - Bella:

Härligt att din valborg blev lyckad, kram!

#5 - - fridachristina:

Åh så gott!

#6 - - Mirre - Sweetwords:

Fortsatt trevlig valborgshelg

#7 - - Moa Kandelin:

Så fina rosor :)

#8 - - Alice:

Låter ju riktigt trevligt, och så gulligt med "krya på dig"-presenterna, hihi! ^^

#9 - - MALIN:

Vilka fina rosor! Kram

#10 - - Julia Persson:

Vad mycket gott!

#11 - - Emelie Andersson:

Du jobbade också igår! ;)
Hoppas att du hade en fin valborg!

#12 - - Days by Johanna:

Låter som en bra valborg :)

#13 - - Pink Unicorn Metalhead:

Härligt, blev en väldigt lugn Valborg för mig med tv serier bara. Valde att arbeta idag och ta min lediga dag en annan gång :)
Jag valde att flytta till Malta då jag kände mig lite uttråkad nästan i Sverige och ville komma iväg och göra något nytt, sen lockade ju solen självklart med :)
Jag hade heller inget hemma i Sverige som höll kvar mig (typ pojkvän lägenhet osv). Så nu har jag varit här i snart tre år :D

#14 - - Anniepiie:

Maten och allt ser jättegott ut! :D vilka fina rosor, gulligt av henne och komma förbi med dom. Sv: hoppas att du mår bra nu och att garderoben kanske är på plats? ;) precis, vi jobbar bara 4 timmar på söndagar så blir ingen lunch. Men man får ju gå och ta en macka om man vill. :) kram