Om den 29:e och 30:e juni - onsdag och torsdag 💕

 
Onsdag:
IgÄr sÄ var jag skönt nog ledig. Inte för att jag var hemma pÄ grund utav mina allergiska utslag utan för
att jag var schemalagd sÄ. Men blev en ledig dag tillsammans med min Àlskade pojkvÀn, vilket jag blev vÀldigt
glad över! Ganska sÄ glad över att vi har rÀtt sÄ jÀmt schema, ÀndÄ för att dÄ slipper vi gÄ om varandra men
det negativa kommer jag till under ''torsdagen''. Men blev att ta det lugnt under morgonen innan vi drog oss
ivÀg för att titta pÄ bilar. Först Äkte vi till Bromma, dÄ Niclas hade varit i tisdags och tittat pÄ bilen och sagt 
den bilen var som gjord för oss. Men den blev sÄld fem minuter innan vi kom. Surt! Meen vi fortsatte vidare
till KungsĂ€ngen men inget som fall oss i smaken och inte heller i Vallentuna eller i Årsta. Nej, inget som fall
oss i smaken som sagt. SÄ hem igen för att fundera pÄ ifall att nÄgra bilar skulle fungera och sÄ poom bang
sÄ dyker en ny annons upp angÄende en blÄ polo som var hur fin som helst. SÄ Niclas bestÀmde en tid med
mannen och sedan sÄ vÀntade vi förvÀntasfullt hela kvÀllen. Men inte bara det, inte....
 
Mamma fyllde ju Àven 46 Är! Blev inte jÀtte mycket firande utan det blev pizza hemma som vi Ät i ute-
rummet och sedan Ät vi en vÀldans god tÄrta till det. Mums! Sedan sÄ fick hon vÀldigt fina och vÀldigt roliga
presenter utav oss alla. Som jag blev vÀldigt nöjd över. Men sedan blev det inte mycket mer firande dÄ hon
jobbade till 17.00. Men det blir nog mer firande senare skulle jag tro. Hon mÄste fÄ en vÀldans fin födelsedag!
 
Återigen, grattis finaste mamma som fyllde Ă„r igĂ„r!
 
 
Torsdag:
Och idag var det sista dagen pÄ juni. Det har verkligen varit en underbar mÄnad som har bjudit pÄ 
mÄnga roliga hÀndelser. Bland annat studentfiranden, födelsedagsfiranden, dop samt bilköp! Yes, ni hörde
rÀtt. Det blev ett stort köp idag för min finaste Àlskling. Men mer om det snart! Blev ett dagpass för mig &
trött som en satan Äkte jag ivÀg till jobbet. Var inte alls pÄ humör och ville bara slÀnga mig pÄ sÀngen och
somna om. Hade en störd sömn typ en timme eller mer innan jag skulle upp och det gjorde inte saken
bÀttre..! Men upp kom jag iallafall och ivÀg till arbetet kom jag ocksÄ och blev glad vÀl pÄ arbetet. Skönt!
 
Efter arbetet Äkte jag hem en svÀng för att mysa och umgÄs med finaste pojkvÀnnen innan vi Äkte
hem till Niclas pappa för att samÄka med honom till han som skulle sÀlja bilen till oss. Vi kom dit runt
16.00 snÄret och Äkte dÀrifrÄn 17.20 typ. Det var vÀldans lÀnge som vi var dÀr kan jag sÀga. Runt en
timme. Men nöjda Àr vi för bilÀgare Àr vi! Eller ja, snarare Niclas Àn sÄ lÀnge och det Àr nu jag kommer till
den negativa saken. Eftersom att vi har ett ganska sÄ lika scheman, samma tider samt jobbar jag kvÀll sÄ
arbetar han ocksÄ kvÀll osv osv. SÄ att jag kommer aldrig att kunna ha bilen och dÄ Àr jag inte sÄ villig att
betala för försÀkringen och sÄdant och knappt fÄ Äka min egna bil.. SÄ jag funderar pÄ det men Äh sÄ fin
den Ă€r och Ă„h sĂ„ jag vill Ă€ga honom. Yepp, jag och Niclas har döpt honom till Lars-Åke. Fint va, haha?!
 
Annars nu blir det bara att ta det lugnt. Titta pÄ lite vÀnner innan jag ska ta och lÀgga mig och sova.
Lite kortison mÄste ocksÄ pÄ och göra sÀnger som Niclas alltid sa i början pÄ vÄrt förhÄllande. Om att
borsta tÀnder och göra sig redo för att hoppa i sÀngs haha. SÄ söt han Àr! Nej, ni fÄr ha det sÄ bra hörrni!
 
Kram 💕
#1 - - Jasmine:

Att tillbringa tid tillsammans med den man tycker om betyder sÄ mycket! De dagarna nÀr man knappt ses för att livet snurrar pÄ annat hÄll kan bidra till en viss tomhetskÀnsla.

(Sent) Svar: Tack för kommentaren. Kul att du ocksÄ har fÄtt delta pÄ studentfirande i Är - det Àr en hÀrlig upplevelse som sprider mycket glÀdje och energi!

Ja, trots att jag bor flera mil frÄn min familj tycker jag att vi lyckas hÄlla kontakten bra. Det gÄr ju tÄg, sÄ skulle det vara nÄgot kan man alltid komma hem.

SjÀlvklart ska du fÄ receptet pÄ flÀdercheesecaken! Kika in pÄ min blogg under helgen. Ledsen att det har dröjt sÄ lÀnge.

Kram

#2 - - Cajsa Lindahl:

jo...
hoppas du fÄr en grymt bra fredag och första juli! :D