31 augusti - onsdag 💕

 
HallÄ dÀr! 
 
Idag har jag skönt nog varit ledig, Àven fast det som alltid kÀnns jÀvligt konstigt att arbeta i endast 
tvÄ dagar efter en ledig helg. Men jag ska absolut inte klaga. Gick skönt nog inte upp fören 10.00 idag, vilket
chockerade mig om min pojkvÀn vÀldigt mycket. För sÄ lÀnge brukar vi inte sova. Men efter lite myspys sÄ
gick vi upp och gick direkt pÄ lunchen istÀllet för att Àta frukost och sedan sÄ tog vi det bara lugnt tills att han
behövde Äka till arbetet. Efter att han Äkte till arbetet sÄ har jag bara tagit det lugnt hemma hos hans pappa
tillsammans med hans pappa. Skönt att fÄ vara ledig, men lite trÄkigt att sitta sÄhÀr ensam, men det funger-
ar. Snart Àr Niclas hemma och kanske ser vi pÄ idol dÄ. Hoppas hoppas! Annars har jag bara som sagt sutt-
it i sÀngen och tittat pÄ true blood. Nu Àr jag pÄ sista sÀsongen, undra vad jag ska se pÄ sedan dÄ. Hm..
 
Glöm som sagt inte bort frĂ„gestuden som ni kan hitta HÄR! 💕
 
Hoppas att er dag har varit hur toppen som helst idag ocksÄ och hoppas ni sover gott i natt!
 
Kram 💕
#1 - - Misstossequeen:

Skönt med en ledig dag :)

#2 - - Jasmine:

Du verkar ha haft en mysig dag frÄn morgon till kvÀll. Fint att lÀsa att du har det bra. :)

Svar: Tack sÄ mycket för orden, glad att du uppskattade mitt inlÀgg.

Kram

#3 - - Petra:

denna mÄnaden har gÄtt otroligt fort tycker jag.

det Àr svÄrt att hitta den perfekta serien att kolla pÄ.

LÀngtar nu till gÄsmamman ska börja igen.

TÀnkte pÄ en grej du som Àr pÄ pÄ the body shop jÀmna mellan rum vet du om det finns badskum dÀr? har varit inne pÄ hemsidan men jag hittar inget

#4 - - Kattis:

Alltid skönt med en ledig dag nĂ€r man verkligen bara kan slappa istĂ€llet för en massa mĂ„sten!â˜ș min sista augusti var vĂ€l helt ok, jobbade hela dagen och tog det sedan rĂ€tt lugnt pĂ„ kvĂ€llen med lite tv och mat...sĂ„dĂ€r lagom anstrĂ€ngande en onsdag!😛

sv: önskar verkligen att vi hade haft plats för en egen tvĂ€ttmaskin men badrummet Ă€r för litet för det tyvĂ€rr!😱 fĂ„r se det som extra motion att spring upp och ner till tvĂ€ttstugen en gĂ„ng i veckan helt enkelt!

JodĂ„, det följde med en del fint hem frĂ„n shoppingen!â˜ș

#5 - - Amanda Lindstrand:

Skönt att vara ledig! jag har inte varit ledig sen i tisdags förra veckan :( och Àr inte ledig förrÀn lördag haha.

#6 - - Anita:

Skönt med ledighet!! :D