30 november - mĂ„ndag 💕

 
 Blir ett tidigt inlĂ€gg idag dĂ„ jag inte kommer att ha sĂ„ mycket tid för att sitta vid bloggen ikvĂ€ll. Är hos
killens mamma pÄ middag och det kommer bli toppen med en god middag, lite lussebullar till fika & kortspel.
 
Idag har jag Äterigen varit ledig frÄn jobbet, som jag har varit en hel mÄnad nu prick ungefÀr och Äkte
hem till Niclas mamma och har spenderat den mesta delen av dagen hÀr. Vid halv ett kom Niclas hem ifrÄn
skolan och vi slÀngde ihop oss en liten lunch av det som fanns hemma och tog oss en vilostund pÄ soffan
innan vi Äkte till Tyresö för att hÀmta packningen för att nu ska vi bo hos hans mamma en dag och resten
av dagarna hos pappan. Mysigt! SÄ nu sitter vi hÀr och Niclas stÄr och lagar maten. Blir köttfÀrsÄs och
spagetti denna mÄndag igen. Kanske blir en tradition haha? Sedan efter middagen kommer det bli kortspel
som vanligt dÀr jag hoppas pÄ att jag inte kommer torska pÄ och sedan lussebulle och pepparkakor fika.
Mums!
 
Hoppas att ni har fÄtt en bra mÄndag idag och sista dagen pÄ november!
 
Kram 💕
#1 - - natalia:

LĂ„ter som en bra dag :)

#2 - - Erika:

Det lÀt som du haft en bra mÄndag trots att det inte blev jobb :)

#3 - - Maria:

LĂ„ter som en mysig dag
Kram

#4 - - Amanda:

hoppas ni fÄr det supermysigt! :D

sv: ja risken finns, men har sÄ mÄnga andra lipsyl sÄ ja :P

#5 - - NICOLE:

Mysigt att ni Àr hos mamman och att ni Àter god mat & lussebullar :D . SV: tack snÀlla du! Blir sÄ glad :) . Japp de fÄr bli nÀsta söndag, ska skriva frÄgorna imorgon tÀnkte jag sÄ jag bara kan publicera dÄ :) . var tvungen att kolla pÄ kicks vad det finns för olika o hÀr Àr de :
http://www.kicks.se/eos-b563?gclid=CLjwpcTXuMkCFYXNcgodqnoPTQ

#6 - - Cajsa Lindahl:

beror ju pÄ vad du gillar för dofter men antingen denna eller baked alaska, yog nog eller raindeer soap. Alla frÄn Lush.. ;-) yog nog Àr min absoluta favorit! :D

#7 - - Catrin Monica Sandberg:

Hoppas du fÄr en underbar dag!

#8 - - Tilda Barkselius:

Gud sÄ mysigt med lussebullar och pepparkakor :)

#9 - - Jessy:

LĂ„ter mysigt :D

#10 - - Vicktoria - Mamma till William ♡:

ja det hoppas jag ocksÄ, blir alltid sÄ orolig nÀr min lilla Àlskling inte mÄr bra :(

#11 - - natalia:

Jag tror att jag kommer fÄ plocka upp massa varor osv ;)

#12 - - Julia:

SĂ„ fin bild!

sv: Ja det förstÄr jag! Kram

#13 - - Amanda Forsman:

Mys med middag :)

#14 - - Yohanna af Skovde:

Vad kuul att spela kort! :)

#15 - - JoJo:

det lÄter som att du har en riktigt mysig kvÀll! :D

sv; vad kul att du tycker att att bikinin Àr snygg! :D

det ska du vara. jag gillade listan! ^^ tyvÀrr hann jag inte göra den igÄr som jag hade tÀnkt :(

jag köpte mig faktiskt en liten julstjÀrna igÄr nÀr jag var pÄ affÀren. bytte ut min lilla gröna blomma som jag pratade om förut till lilla julstjÀrnan :)
10-15kr Àr ju bra pris pÄ dom tvÄlarna tycker jag. hittade du nÄgra nÀr du var till högdalen? :) skulle gÀrna vilja ha nÄn av dom, vilken tycker du luktar godast av dom tre?

nej men förstÄr dig! nu till jul sÄ lÀgger jag mycket pengar pÄ julklappar till mina nÀra och kÀra. sÄ förstÄr ju att man vill ha pengar bÄde till jul och nyÄr. och Àven under mellandagarna dÄ det Àr massa mellandagsrea dessutom. jag hÄller tummarna att det dyker upp nÄt annat jobb Ät dig snart sÄ du fÄr jobba mer. hoppas att det funkar med jobbet som din bror kanske har fixat Ät dig i alla fall :)

ja den funkar att kolla genom helt klart. jag sÄg klart första sÀsongen igÄr av vd. ska nog se första avsnittet pÄ sÀsong tvÄ idag innan jag ska sova :) kul att du har s5:an, Àr du nöjd med den? :)

vad mysigt att ni hade det sÄ juligt hemma igÄr med lussebakande och pepparkakshusbygge :D jag Ät sjÀlv lite adventsfika igÄr. blev glögg och saffrans gifflar ^^
den andra advent ska jag hem till syrran med resten av familjen pÄ adventsfika. det ser jag framemot :D
kram <3

#16 - - Julia:

Nu Àr vinnaren dragen pÄ bloggen om ett presentkort pÄ personligalmanacka.se. GÄr gÀrna in och se om det var du som vann annars stort tack till att du deltagit! Kram

#17 - - Petra:

LĂ„ter som en mysig dag

Sv taxk sÄ mycket

Okej jag förstÄr skönt att det Àr fixat

#18 - - Kaisa - 26 Är & vÀntar mitt första barn:

Mysigt! Hoppas du haft en bra dag!

#19 - - Linnéa:

Hihi, jag Àlskar det citatet, plus att frost-Olof Àr sÄÄÄÄÄ söt <3

#20 - - Madde / ★ Livet som mamma, lĂ€rare och doula i Dalarna ★:

Skönt med ledighet och gott med fika. LÀngtar efter lussefika sjÀlv :-p.

#21 - - annelie:

vad spelar ni för kort?

#22 - - Isabella:

sÄ kul med middag! :)

#23 - - Elin:

Mysigt =)

#24 - - oscar:

hej! har en tÀvling igÄng pÄ min blogg dÀr du kan vinna en lÀnk pÄ min blogg och min Facebook sida med! ha en bra dag