29 September - Måndag!

 
Är det bara jag som tycker att bildtexten till vänster är orättvis och sann?
 
Hallå där. Idag är det måndag, som sagt långt ifrån fredag, men fredagen är nära måndagen.
Idag har det varit en lång dag, kan man säga. I skolan. Började sent, för att sedan sluta rätt så
sent. Men det var inte så farligt i alla fall, trodde jag skulle vara alldeles slut. Men matematik
som sista lektion, där jag förstod ganska mycket på. Trevligt med matematik lektioner där jag
inte känner att jag är fullkomligt dum i huvudet på. Men annars så efter skolan åkte jag hem direkt
till Niclas där vi legat och degat hela dagen, typ. Tagit ett skönt bad i badkaret och dusch efteråt.
God middag också, falukorv med potatismos. Mums! Nej, alla läxor är gjorde även. Gymnasie
arbetet, hälsopedagogik läxorna. Nu är det bara svenskan kvar. Läser en bok som heter:
Thérése Raquin som är skriven 1886 av Emile Zola. Gammal bok, urtråkigt! Men måste ta och
göras. Men nu ska jag tvinga min kille att släppa sin ipad och jag min dator. Ha en trevlig kväll!
 
Kram!
 
 
#1 - - Petra:

Varsågod :)

Det går fort nu så snart är vi där hihi :)

#2 - - Josefine ♔:

Håller verkligen med bilden till vänster! Haha helgerna går alltid så himlans fort :o

Sv: Men det är himla bra så länge man inte ligger efter, det är ju inte ett måste att alltid ligga på topp. Det viktigaste i det stora hela tycker jag är att man förstår vad det är man ska göra i varje kurs och att man är åtminstone godkänd.
Ja vi håller på med gymnasiearbete ;) I full gång nu faktiskt. Projektplan och grejer ska in snarast haha ;) Ni då? :D

#3 - - Sara - mamma till nova&Levin:

Nej vi hittade honom inte. Men han är iaf inte påkörd. :/ för han finns inte här. :(
Så vi ska ut och leta efter honom idag, Igen.. :(

#4 - - carolines:

SV: Haha men neeej, vadå skitfilm! Jag tyckte den var bra! Min gubbe tyckte också den var bra :D haha. Men jag gillar verklighetsbaserade filmer :D Åh vad kul! Får önska dig lycka till då så har du säkert kortet i handen inom kort :D spännande! :D

#5 - - MADDISENJ.SE:

Jag jobbar bara idag och i morgon och sen är jag ledig i 13 dagar så just nu känns denna vecka lite lättare än många andra :P

#6 - - Josefine ♔:

Sv: Haha näää det skulle inte jag vilja!! ;) Vill vara ledig på lördag och fredagar haha ;)

Haha ja asså att man ska skicka in en plan på ungefär hur man ska bära sig åt för att göra det här gymnasiearbetet ;)
Jaha :o Får ni inte välja vad ni vill skriva om? :o

#7 - - Maria:

haha den vänstra var klockren :)

#8 - - Anonym:

Älskar min sovtröja den är så himla skön och härlig

Hoppas du få en fin kväll

#9 - - Anonym:

Älskar min sovtröja den är så himla skön och härlig

Hoppas du få en fin kväll

#10 - - Anonym:

Sv älskar min sovtröja den är så himla skön

Hoppas du få en fin kväll kram

#11 - - Anonym:

Sv älskar min sovtröja den är så Hilma skön

Hoppas du få en fin kväll
Kram

#12 - - Anonym:

Sv tack :)

#13 - - Flisan:

Sv: så lite så :)
Förstår det :)

#14 - - Mia:

Tack så mycket, känns jätteroligt att jag fått det uppdraget på jobbet! :D

#15 - - Josefine ♔:

Sv: Haha ja, de dagarna låter mycket bättre ;)
Jag ska skriva om Alkoholmissbruk :) Men åh vad tråkigt att ni inte får välja :o