31 Oktober - Oktober (happy halloween!)

 
 
Glad halloween!
 
Nej, för en gång skull är vi förberedda. Jag och Niclas har köpt godis idag, ganska mycket och för  typ
en tio minuter sedan möttes jag upp utav tio ungar haha. Målade och läskiga, skrek bus eller godis!
Gav alla godis, självklart. Bus gick inte så bra för oss en gång haha. Nej, men idag har jag, Niclas och
min mamma bakat, bakat och bakat. Tre olika kakor, chokladbollar, vanilj/kanelbullar och sedan på
söndag, då pappa fyller år, blir det tårta till det. Kanske en pumpa tårta? Spännande! Men det har
vår dag gått ut på, sista dagen på höstlovet vilket var trevligt. Nu blir det middag snart, idol och lite
mys innan Niclas åker och jobbar. Så blir även en lugn kväll dagen före festandet - flashdance
musikalen! Ha en underbar kväll så hörs vi av vid kommentarer och nästa inlägg!
 
P.s. Mina klackar kom nyss, jippi! Har dem på mig nu, överlycklig!
 
Kram!
#1 - - Petra:

tack så mycket

#2 - - Linda:

happy halloween !:D

#3 - - Anonym:

:D

#4 - - linda:

inga faktiskt:O

#5 - - linda:

bor i lägenhet måste vara det :)
haha gjorde det en gång, en hel grupp små flickor och jag stod och lagade mat så jag knackade på rutan och dom sprang, stackars :(

#6 - - Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Själv har jag inte varit hemma så om det varit några ungar här, det vet jag inte hihi. Skönt att slippa;)

#7 - - bitte:

Idag är absolut sista chansen att tävla om en iPad Air.
Tävlingen avslutas vid 12 inatt så pass på om du vill vara med.

http://bittek.blogg.se/2014/september/tavling-vinn-en-ipad-air.html#comment

Svar: Nej tack sa jag!
Carolina Knas Thoor

#8 - - Anonym:

Får hoppas det blir bättre snart

#9 - - Linda:

haha länge sen, stod vid fel dörr så bara knackade:P

#10 - - l:

haha jo stackars små flickor xD

#11 - - S A R A:

Hoppas di halloween blir s bra som möijligt!

#12 - - Jeanette - Livet i London:

Låter som att du haft en bra halloween :)

#13 - - Flisan:

sv: haft en bra fredag? :)

#14 - - Sara:

Verkar som om ni haft en underbar dag :)

#15 - - Anonym:

Det hopppas jag oxå

#16 - - Anonym:

Det hoppas jag också. Orka inte mer med skiten

#17 - - Anonym:

Jag vill inte det ska sluta som sist då jag låg inne på sjukhuset men hoppas det blir ordning på min mage snart