30 November - Söndag ♥

 
Idag har det varit en bra första advent. Lunch hemma hos Niclas mamma och sedan åkte vi hem
hit till Tyresö igen för att äta ICA pizza och mysa till det med advents fika. Blev att titta på torpederna
till advents fikat som är otroligt jobbigt att se på! Man lever verkligen sig in i serien och tycker att
huvudpersonen gör bort sig något ordentligt! Någon som tittar på torpederna? Nej, imorgon är
jag, skönt nog, ledig. Sov inte så bra inatt så ska vara skönt att få sova ut lite imorgon också.
Sedan blir det julklapps handlande tillsammans med världens finaste kille! Ha en underbar 
kväll och hoppas att er advent har varit bra idag! 
 
Kram 
 
#1 - - Anonym:

Åh vad gott med lussekatter, får tyvärr inte äta det längre för min känsliga mage, så får nöja mig lussekatter utan saffran.

#2 - - Isabelle Johansson:

Hej på dig vill bara gylla dig med en kommentar hur fin blogg du har och vilken fin person du är! Ha det bra dag och din blogg är så fin och bra ta åt dig!

#3 - - Flisan:

Sv: mysigt :)

Några planer idag? :)

#4 - - Life of Johanna:

Lät som en mysig första advent! Skönt med en ledig dag!

#5 - - Life of Johanna:

Javisst var brevlådan rolig :)

#6 - - hanna:

såg super mysigt ut! :D

#7 - - Anonym:

Ja har ett bra recept på lussebullar med kesella i och utan saffran

#8 - - Life of Johanna:

Hoppas du hittar lite julklappar :)

#9 - - Jasmine:

sv.
ja:D
kollar på project runway:)
allt bra?

#10 - - Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Just det, den serien har jag ju helt missat att se. Måste kolla ikapp den senare! Tack för påminnelsen hihi.

sv: Jaså, jag har alltid fått för mig att Jenny är din syster. Haha

#11 - - Emmy:

Adventsfika <3

sv;
Hehe aah men det förstås, så kan det ju vara. Vad snäll du är! ^^

#12 - - Sandra:

Jättefin blogg! Tycker du ska göra ett inlägg om dig själv. Vet inte du kanske har gjort det tidigare, men för mig som besöker bloggen för första gången är det svårt att hitta det inlägget. Ha en superbra dag! :)

#13 - - Jossie:

Låter som en perfekt första advent :)

#14 - - Petra:

det var längesen jag åt lusekatter med saffran så minns inte smaken men tycker det r goda ändå

#15 - - claes-göran olofsson:

hej, jag tror jag känner dig..känner du igen mig?, sök på "CLAES-GÖRAN OLOFSSON" på goggle så får du alla mina kontaktuppgifter, mitt namn är inte så vanligt

#16 - - Flisan:

sv: låter som en bra snart på veckan :D

#17 - - Life of Johanna:

Härligt, jag har inte ens börjat, men har inte så många och köpa och vet ungefär vad som skall köpas

#18 - - Clin:

Åhh så gott med lussekatter och pepparkakor =)

#19 - - ♫♪ sandra:

gott!