31 Mars - Måndag!

 
Liten tokig bild, jag hittade ingen bättre. Så haha det fick bli denna knasiga bild för dagen inlägg!
Nej, idag har det varit första dagen i skolan. Det har kännts jäkla konstigt kan jag meddela er. Jag
föredrog ganska mycket att åka tillbaka till ålderdomshemmet, men ändå inte. Men slutade halv 3
som jag typ slutat i 4 veckors tid, så passande! Sedan åkte jag direkt hem till Niclas och var här
hemma tills han kom hem och har inte gjort mycket mer än att bara vara här. Solen har iallafall
gömt sig idag. Kanske för att vädret visste vilket jäkla humör jag var på imorse. Gömde sig
tillräckligt länge så att när jag väl skämtade om min morgon kom den fram. Haha, kom fram
vid 18.00 hos oss. Nej, men imorse kom jag kanske 50 minuter sent till första lektionen för jag
åkte till skolan, tillbaka till Högdalen, mot tunnelbanan, tillbaka till Niclas och sedan till skolan!
Kan säga att lite sur blev man ju! Men nej, nu har jag och Niclas beställt biljetter till filmen noah
som har prämier på fredag! Vad trevligt vad trevligt! Så hörs av imorgon tycker jag!
 
Kram!
 
 
 
 
#1 - - frida christina:

Vilken söt bild!

#2 - - Anonym:

söta :D

#3 - - Flisan:

sv: det e nybyggt och det ligger typ mitt emot coop konsum :P

#4 - - Anonym:

sv: men snälla kommentera inte tävlingsinlägget om du inte ska delta, det står klart och tydligt! :)

#5 - - Flisan:

sv: ja det tkr jag att du ska göra hehe :P